Trwa również wielka akcja promocyjna – specjalne karty kolekcjonerskie zostały dołączone aż do półtora miliona opakowań.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Do półtora miliona paczek chrupek Tygrysków deserowych dołączone są specjalne karty do kolekcjonowania. Tygrysek – brand hero marki – występuje na nich w trzech odsłonach jako kucharz, naukowiec oraz magik. Na odwrocie kart umieszczone są specjalne przepisy, eksperymenty oraz sztuczki magiczne, które dziecko może wykonać z pomocą rodzica. W każdej paczce znajduje się jedna karta, a łącznie można zebrać ich aż piętnaście. Dzieci będą mogły umieścić zgromadzone karty w specjalnym albumie z dodatkowymi zabawami i łamigłówkami. Tygryski z kolekcjonerskimi kartami są dostępne w sklepach w całej Polsce.
Trwa również kampania reklamowa marki. Obejmuje telewizję, prasę, materiały POS, Internet, działania PR oraz promocje w sklepach.
Tygryski to marka przekąsek dla dzieci należąca do polskiej firmy rodzinnej TBM, która na rynku funkcjonuje od 1992 roku. TBM wprowadził na rynek bezglutenowe chrupki deserowe w nowych opakowaniach barwione owocami i warzywami. W sklepach można znaleźć Tygryski deserowe aż w pięciu smakach – truskawkowym, bananowym, czekoladowym, owocowym oraz toffi. W szerokiej ofercie marki znajdują się także chrupki i pałeczki kukurydziane oraz chrupki i pałeczki z dodatkiem kaszy jaglanej.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing