TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Półtora miliona kolekcjonerskich kart w paczkach Tygrysków deserowych barwionych owocami i warzywami

TBM zmienia opakowania i skład kukurydzianych chrupek deserowych. Na półkach sklepowych pojawiły się Tygryski o smaku czekoladowym, bananowym, owocowym, toffi i truskawkowym w nowej szacie graficznej.
O autorze
1 min czytania 2018-03-29

Trwa również wielka akcja promocyjna – specjalne karty kolekcjonerskie zostały dołączone aż do półtora miliona opakowań.

 

Do półtora miliona paczek chrupek Tygrysków deserowych dołączone są specjalne karty do kolekcjonowania. Tygrysek – brand hero marki – występuje na nich w trzech odsłonach jako kucharz, naukowiec oraz magik. Na odwrocie kart umieszczone są specjalne przepisy, eksperymenty oraz sztuczki magiczne, które dziecko może wykonać z pomocą rodzica. W każdej paczce znajduje się jedna karta, a łącznie można zebrać ich aż piętnaście. Dzieci będą mogły umieścić zgromadzone karty w specjalnym albumie z dodatkowymi zabawami i łamigłówkami. Tygryski z kolekcjonerskimi kartami są dostępne w sklepach w całej Polsce.

Trwa również kampania reklamowa marki. Obejmuje telewizję, prasę, materiały POS, Internet, działania PR oraz promocje w sklepach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Tygryski to marka przekąsek dla dzieci należąca do polskiej firmy rodzinnej TBM, która na rynku funkcjonuje od 1992 roku. TBM wprowadził na rynek bezglutenowe chrupki deserowe w nowych opakowaniach barwione owocami i warzywami. W sklepach można znaleźć Tygryski deserowe aż w pięciu smakach – truskawkowym, bananowym, czekoladowym, owocowym oraz toffi. W szerokiej ofercie marki znajdują się także chrupki i pałeczki kukurydziane oraz chrupki i pałeczki z dodatkiem kaszy jaglanej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing