Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Znamy Najlepszy Polski Rebrandingu Roku 2017: projekt Mobee Dick autorstwa Redkroft

Projekt nowego wizerunku marki Mobee Dick, studia zajmującego się budową produktów i usług digitalowych, został uznany jako Najlepszy Polski Rebranding Roku 2017.
O autorze
1 min czytania 2018-03-29

Do konkursu zgłoszono łącznie 33 kandydatury, z których 10 otrzymało nominacje do tytułu Najlepszego Polskiego Rebrandingu Roku 2017. 28 marca 2018 r. ogłoszono, że zmiana wizerunku marki Mobee Dick zdobyła najwięcej punktów w głosowaniu jury, składającego się z 14 ekspertów i praktyków branży brand design. W chwili wdrożenia identyfikacja została okrzyknięta „najbardziej mobilnym brandingiem”.

Jurorzy oceniali zmiany wizerunku marek na podstawie pięciu kryteriów: zasadność przeprowadzonego rebrandingu, oryginalność i niepowtarzalność projektu, estetykę nowego systemu identyfikacji wizualnej, jej wartość funkcjonalną oraz efektywność zmiany.

Zadaniem była zmiana dotychczasowego wizerunku Mobee Dick i przedstawienie nowej strategii komunikacji wizualnej marki, lepiej oddającej przyjaznego ducha naszego zespołu, oraz charakter i specyfikę branży mobilnej. Klucz identyfikacji miał być wyrazisty i spójny, a także odnosić się do postaci wieloryba, który znajdował się w dotychczasowym logo marki. Biorąc pod uwagę wszystkie te cechy i oczekiwania, zadanie postawione przed Redkroft należało do bardzo ambitnych. Mimo obaw, które mieliśmy po pierwszej nieudanej próbie zmiany wizerunku przeprowadzonej przez agencję ze Szwajcarii, okazało się, że Redkroft udało się zrealizować nasze założenia. Przygotowana koncepcja urzekła nas już podczas pierwszej prezentacji, a finalny efekt bardzo nam się spodobałkomentuje Monika Mikowska, CEO Mobee Dick.

Nowe logo jest “mobilne” i elastyczne. Przedstawia postać wieloryba w kształcie chmurki czatu. Wieloryb ten wyraża emocje – jego wyraz twarzy zapisany jest różnymi symbolami w stylu emoji, dostępnymi na każdym urządzeniu mobilnym. Zmienia się też jego kolor.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W efekcie logo Mobee Dick można stworzyć własnoręcznie za pomocą komunikatora. Uznaliśmy to rozwiązanie za idealny fundament dla identyfikacji mobilnej, uzyskując klarowny i spójny charakter tematyki przyjaznej komunikacji. Osadziliśmy wizerunek na poziomie wysyłanej wiadomości, zawierając kluczowe hasła i komunikaty w chmurkach, niejako wypowiadane przez brand hero marki. Natomiast wykorzystanie palety pastelowych kolorów nadało identyfikacji ciepły i przyjazny charakter oddający ducha zespołutłumaczy Grzegorz Derlukiewicz, account director & partner Redkroft.

Słuchaj podcastu NowyMarketing