TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Adam Nawałka w kampanii piwa Warka

Trener reprezentacji Polski i klient BSS Group, Adam Nawałka, został twarzą kampanii reklamowej piwa Warka. Współpracę obejmują zarówno spoty telewizyjne, jak i reklamy w Internecie.
O autorze
1 min czytania 2018-03-30

Rok 2018 upłynie nam pod wpływem piłkarskich emocji, a głównymi bohaterami będą piłkarze reprezentacji Polski i szkoleniowiec – Adam Nawałka. Z tej okazji agencja BSS Group zainicjowała współpracę między marką Warka, która od lat utożsamia się ze światem futbolu, z selekcjonerem reprezentacji. Efektem wspólnych działań jest kampania promocyjna w ramach akcji ,,Planeta Warka”.

Od 2015 roku Warka jest sponsorem rozgrywek UEFA Europa League a przed EURO 2012, jako oficjalny sponsor reprezentacji Polski, zorganizowała akcję „Do Hymnu”, w ramach której Mazurka Dąbrowskiego dla kadry zaśpiewało ponad 72 tys. osób.

Agencja BSS Group w 2015 roku przejęła na siebie pełen zakres relacji biznesowych z podmiotami gospodarczymi zainteresowanymi współpracą z trenerem oraz czuwa nad realizacją kontraktów reklamowych. O udziale Adama Nawałki w kampanii Warki, prezes agencji, Damian Raciniewski, mówi:

Cieszę się, że ta współpraca doszła do skutku. Wszystkie zaangażowane strony wykazały się pełnym profesjonalizmem oraz zrozumieniem wzajemnych oczekiwań. Planeta Warka stała się już niemal miejscem kultowym i cieszymy się, że dzięki działaniom BSS Group, Selekcjoner będzie bohaterem kampanii w okresie piłkarskiego święta, wniesie w czas kibicowania szczyptę dobrego humoru i go uatrakcyjni. Specjalne podziękowania dla Eweliny Kawnik oraz Szymona Dobrzyńskiego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Miniony rok był dla Adama Nawałki kolejnym bardzo udanym w trenerskiej karierze. Selekcjoner polskiej reprezentacji awansował z kadrą na Mistrzostwa Świata 2018 z pierwszego miejsca w grupie. Polacy zadomowili się także w czołówce rankingu FIFA. Obecnie zajmują w nim 6. Miejsce ex aequo z reprezentacją Hiszpanii. Podczas Mistrzostw Świata w Japonii, Biało-czerwoni w fazie grupowej zmierzą się z Senegalem, Kolumbią i Japonią.

Słuchaj podcastu NowyMarketing