Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Gal Gadot i Robert Lewandowski wspólnie promują nowy model Huawei P20 Pro

Gal Gadot i Robert Lewandowski wspólnie promują nowy model Huawei P20 Pro
Ciągle są w blasku fleszy, ale także robią tysiące zdjęć, wyrażając siebie. Aktorka znana na świecie z roli Wonder Woman oraz kapitan polskiej reprezentacji wspólnie promują najnowszy smartfon Huawei P20 Pro.
O autorze
1 min czytania 2018-03-30

Gadot i Lewandowski mają być, i z pewnością są, uosobieniem filozofii Huawei wyrażonej hasłem „Make it possible”. Oboje dzięki uporowi i ambicji osiągnęli szczyty w swoich profesjach. Gadot w krótkim czasie podbiła Hollywood, pokonując drogę z rodzinnego Izraela do stolicy światowego kina, zaś Robert Lewandowski stał się jednym z najlepszych piłkarzy świata – konsekwentnie budował swoją karierę i jest dowodem na to, że droga z niewielkiego Zniczu Pruszków do najlepszych klubów piłkarskich świata jest możliwa. Oboje zaskakują i pokazują, że warto walczyć o to, czego naprawdę chcemy, dla nich „sky is the limit”.

Huawei P20 Pro to pierwszy na świecie smartfon z potrójnym obiektywem, stworzony we współpracy z firmą Leica. Jeden z obiektywów wyposażony jest w potrójny zoom. W samym aparacie zastosowany został procesor z systemem sztucznej inteligencji.

PS

W ubiegłym roku Wix zaprosił do współpracy izraelską aktorkę, by ta pomogła mu wysadzić, dosłownie, w powietrze cały Super Bowl! Kiedy kucharz pracował nad udoskonaleniem swojej strony internetowej, z pomocą Wix oczywiście, na sali restauracyjnej Gadot i gwiazda Transportera wyrównywali rachunki z gangsterami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Pokazywać zalety jednej funkcji w telefonie prawie przez 100 sekund? Jasne, Apple to potrafi! Spot marki skupiał się na funkcji Portrait Lighting. Oświetlenie portretowe umożliwia symulowanie oświetlenia studyjnego, co tylko dodaje doskonałą jakość „selfie”. Zobaczcie, jak ze wspomnianą funkcją Brazylijczycy przygotowują się do karnawału!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się