Nowe formaty reklamowe w kampanii Coca-Coli

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowe formaty reklamowe w kampanii Coca-Coli

Coca-Cola rozpoczęła kampanię internetową, w której wykorzystywana jest uwierzytelniająca technologia przepisaniowa. Za realizację działań odpowiada Interactions, na zlecenie domu mediowego Starcom.

Działania wykorzystujące technologię przepisaniową w kampanii Coca-Coli potrwają przez miesiąc i są częścią szerszych działań prowadzonych w ramach akcji marketingowej „Podziel się radością”. Reklamy obecne są na wybranych serwisach internetowych związanych z podróżami, wakacjami oraz wydarzeniami muzycznymi i kulturalnymi. Kampania prowadzona jest zarówno na polskich, jak i zagranicznych stronach, np. Justin.tv czy Ryanair. Wykorzystywany jest format statyczny reklamy, w którym użytkownik zamiast przepisywać kod CAPTCHA proszony jest o wpisanie imienia osoby, z którą chciałby się podzielić radością.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

-Nowa kampania Coca-Coli, w której charakterystyczne logo zastąpione zostało popularnymi imionami, jest niecodzienna i nowatorska. To samo można powiedzieć o reklamach w których wykorzystywana jest technologia przepisaniowa. Myślę, że nasze rozwiązanie idealnie wkomponowuje się w charakter całej akcji „Podziel się radością” prowadzonej przez Coca-Colę.- mówi Paweł Milcarz, partner zarządzający siecią Interactions.

Kampania z wykorzystaniem technologii Type-in™ zaplanowana została na miesiąc i realizowana jest przez sieć Interactions na zlecenie domu mediowego Starcom, który odpowiada za zakup mediów dla Coca-Coli.

"Podziel się radością" to nowa kampania marketingowa Coca-Coli, której towarzyszą działania reklamowe prowadzone na bardzo szeroką skalę. W ramach tej akcji logo Coca-Coli na puszkach i butelkach zostało zastąpione najpopularniejszymi w Polsce imionami, pseudonimami i określeniami.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij