Klaudia Dobosiewicz dołączyła do Sanofi blisko rok temu w ramach umowy na zastępstwo, przejmując obowiązki Renaty Olejowskiej – Menedżera ds. Komunikacji i Brand PR, przebywającej obecnie na urlopie macierzyńskim.
W nowej roli Klaudia Dobosiewicz będzie realizować działania komunikacyjne dla business unitu Sanofi Genzyme, oferującego nowoczesne terapie w obszarach takich jak: choroby rzadkie, stwardnienie rozsiane, onkologia oraz immunologia. Poza tym, do zakresu obowiązków należeć będą działania z obszaru komunikacji korporacyjnej i realizacja strategii społecznej odpowiedzialności Sanofi w Polsce.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Klaudia Dobosiewicz jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Przed dołączeniem do Sanofi, Klaudia Dobosiewicz przez ponad 10 lat zdobywała doświadczenie, w renomowanych agencjach PR i Public Affairs, takich jak: Point of View, Vision Group czy Fleishman-Hillard, pracując dla klientów z branży farmaceutycznej, energetycznej i FMCG.
Niezmiernie cieszę się, że Klaudia dołączyła do naszego zespołu na stałe. Jestem przekonana, że jej doświadczenie, kompetencje i entuzjazm wzmocnią działania komunikacyjne, jakie realizujemy w Polsce. Mogę z dumą powiedzieć, że wraz z innymi członkiniami mojego działu, tworzymy jeden z najprężniejszych zespołów komunikacyjnych w branży farmaceutycznej w Polsce – powiedziała Monika Chmielewska-Żehaluk, Country Communication Head Sanofi Polska.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024