Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zmiany w zespole Komunikacji Sanofi Polska

Z początkiem kwietnia b.r. Klaudia Dobosiewicz objęła funkcję Menedżera ds. Komunikacji i CSR w dziale Komunikacji firmy farmaceutycznej Sanofi Polska.
O autorze
1 min czytania 2018-04-03

Klaudia Dobosiewicz dołączyła do Sanofi blisko rok temu w ramach umowy na zastępstwo, przejmując obowiązki Renaty Olejowskiej – Menedżera ds. Komunikacji i Brand PR, przebywającej obecnie na urlopie macierzyńskim.

W nowej roli Klaudia Dobosiewicz będzie realizować działania komunikacyjne dla business unitu Sanofi Genzyme, oferującego nowoczesne terapie w obszarach takich jak: choroby rzadkie, stwardnienie rozsiane, onkologia oraz immunologia. Poza tym, do zakresu obowiązków należeć będą działania z obszaru komunikacji korporacyjnej i realizacja strategii społecznej odpowiedzialności Sanofi w Polsce.

Klaudia Dobosiewicz jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Przed dołączeniem do Sanofi, Klaudia Dobosiewicz przez ponad 10 lat zdobywała doświadczenie, w renomowanych agencjach PR i Public Affairs, takich jak: Point of View, Vision Group czy Fleishman-Hillard, pracując dla klientów z branży farmaceutycznej, energetycznej i FMCG.

Niezmiernie cieszę się, że Klaudia dołączyła do naszego zespołu na stałe. Jestem przekonana, że jej doświadczenie, kompetencje i entuzjazm wzmocnią działania komunikacyjne, jakie realizujemy w Polsce. Mogę z dumą powiedzieć, że wraz z innymi członkiniami mojego działu, tworzymy jeden z najprężniejszych zespołów komunikacyjnych w branży farmaceutycznej w Polsce – powiedziała Monika Chmielewska-Żehaluk, Country Communication Head Sanofi Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj