TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agencja reklamowa OPCOM wygrała przetarg i realizuje działania digitalowe dla marki ROKO

Początkiem roku firma Zbyszko S.A. powierzyła agencji reklamowej OPCOM kompleksową obsługę marki ROKO.
O autorze
1 min czytania 2018-04-05

Agencja odpowiada za koncepcję strategiczno-kreatywną, która ma na celu odświeżenie i ujednolicenie komunikacji marki, a także dotarcie do młodszej grupy docelowej. W 2018 planowane są szerokie działania promocyjne obejmujące kampanię digital, współpracę z influecerami oraz mocne wejście w branżę gamingową (w tym roku marka ROKO została sponsorem tytularnym głośnego eventu ROKO Good Game Warsaw).

„Największym wyzwaniem było przygotowanie strategii komunikacji, która dotrze do młodzieży w wieku 13-18 lat. Są to osoby niezwykle aktywne w internecie, co może być zarówno szansą jak i zagrożeniem. Z jednej strony mamy do czynienia z ogromnym potencjałem komunikacyjnym, a z drugiej z wyzwaniem, które stanowi duża zmienność i różnorodność grupy oraz nieformalny styl komunikacji, którym się posługuje. Wierzymy, że wybrana koncepcja streszczona w claimie ‚ROKO i jest LOCO’ odpowie na te potrzeby.” – komentuje Weronika Grzybowska-Janik, brand manager ROKO.

Po kampanii leku LizyMAX grupy HASCO-LEK oraz pierwszego elektrycznego modelu marki ŠKODA, to już trzecia kampania zrealizowana w tym roku przez agencję OPCOM.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj