Agencja reklamowa OPCOM wygrała przetarg i realizuje działania digitalowe dla marki ROKO

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja reklamowa OPCOM wygrała przetarg i realizuje działania digitalowe dla marki ROKO

Początkiem roku firma Zbyszko S.A. powierzyła agencji reklamowej OPCOM kompleksową obsługę marki ROKO.

Agencja odpowiada za koncepcję strategiczno-kreatywną, która ma na celu odświeżenie i ujednolicenie komunikacji marki, a także dotarcie do młodszej grupy docelowej. W 2018 planowane są szerokie działania promocyjne obejmujące kampanię digital, współpracę z influecerami oraz mocne wejście w branżę gamingową (w tym roku marka ROKO została sponsorem tytularnym głośnego eventu ROKO Good Game Warsaw).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Największym wyzwaniem było przygotowanie strategii komunikacji, która dotrze do młodzieży w wieku 13-18 lat. Są to osoby niezwykle aktywne w internecie, co może być zarówno szansą jak i zagrożeniem. Z jednej strony mamy do czynienia z ogromnym potencjałem komunikacyjnym, a z drugiej z wyzwaniem, które stanowi duża zmienność i różnorodność grupy oraz nieformalny styl komunikacji, którym się posługuje. Wierzymy, że wybrana koncepcja streszczona w claimie ‚ROKO i jest LOCO’ odpowie na te potrzeby.” – komentuje Weronika Grzybowska-Janik, brand manager ROKO.

Po kampanii leku LizyMAX grupy HASCO-LEK oraz pierwszego elektrycznego modelu marki ŠKODA, to już trzecia kampania zrealizowana w tym roku przez agencję OPCOM.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij