Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Nowa marka na rynku beauty – Less4Age by Oceanic

Agencja strategiczno-kreatywna BE7 wraz ze swoim partnerem – agencją interaktywną NuOrder z kolejną realizacją dla OCEANIC S.A.
O autorze
0 min czytania 2018-04-06

Firma OCEANIC S.A. od ponad 35 lat specjalizująca się w produkcji światowej jakości kosmetyków, znanych głównie ze swych wyjątkowych formuł przyjaznych alergikom i osobom o wrażliwej skórze, wprowadza na rynek innowacyjne produkty do pielęgnacji twarzy o działaniu odmładzającym. Na ten moment w aptekach dostępne są dwa produkty marki Less4Age: hydrożel wypełniający zmarszczki oraz koncentrat błyskawicznie liftingujący, dający widoczne efekty redukcji zmarszczek i worków pod oczami już po 2 min.

W ramach działań promocyjnych, stworzona została produktowa strona, natomiast już w kwietniu ruszy kampania mediowa.