Campanile podejmuje wyzwanie z Runmageddonem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Campanile podejmuje wyzwanie z Runmageddonem

Campanile właściciel 10 hoteli w Polsce w ramach współpracy z Runmageddonem przygotował dla uczestników specjalny 15 % rabat od ceny noclegu publikowanej danego dnia. Startujący planując swój udział w biegu, będą mogli rezerwować pobyt w hotelu w promocyjnej cenie.

Każdy Runmageddon cieszy się olbrzymią popularnością. W roku 2017 w biegach organizowanych w całej Polsce wystartowało niespełna 60 tys. uczestników. Organizatorzy biegu chcąc ułatwić startującym organizację weekendu z Runmageddonem, zaprosili do wspólnego wyzwania międzynarodową sieć hoteli Campanile.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Jest nam bardzo miło ogłosić, że Campanile stał się partnerem Hospitality naszego biegu. Mamy wspólny cel. Chcemy, aby uczestnicy naszych wydarzeń mogli wygodnie spędzać weekendy z Runmageddonem. Hotel Campanile specjalnie dla nich przygotował ofertę noclegową, tak by łatwiej było im znaleźć miejsce na odpoczynek. Zaprosiliśmy także naszego partnera do organizacji przestrzeni dla kibiców oraz przygotowania przeszkody. - powiedział prezes Runmageddonu Jaro Bieniecki.

Sieć hoteli, już we wrocławskim biegu, który odbędzie się 7-8 kwietnia br., postawi nową, specjalną przeszkodę na trasie Runmageddonu. Podczas każdego eventu zapewni komfortową przestrzeń odpoczynku dla kibiców i startujących, w której nie zabraknie konkursów i zabaw z upominkami.

Campanile dołączając do ekstremalnego wyzwania, jakim jest Runmageddon, chce zaprosić swoich pracowników do świata sportowej przygody. Zamierza przygotować zespół, który weźmie udział w biegu i będzie odważnie reprezentować markę.

- Obserwując fenomen Runmageddonu, integrację jego uczestników i niesamowitą atmosferę wydarzenia z czystą przyjemnością i sportową postawą dołączamy do biegu. Chcemy pokazać, że sieć hotelarska też potrafi podejmować wymagające siły i charakteru wyzwania. Chcemy, by nasi współpracownicy poczuli, czym jest praca zespołowa i jaką wielką satysfakcję daje wspólne pokonywanie przeszkód. Wierzymy, że energia, jaką roztaczają wokół siebie Runmageddończycy udzieli się też całej naszej ekipie i wspólnie będziemy dbać o komfort uczestników. - mówi dyrektor Campanile w Polsce, Małgorzata Kopania-Urbacz.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij