Tajlandzki klub fitness wprowadza do oferty „CPROBIC” – aerobik ratujący życie, podczas którego spalisz ponad 400 kalorii!

Tajlandzki klub fitness wprowadza do oferty „CPROBIC” – aerobik ratujący życie, podczas którego spalisz ponad 400 kalorii!
Aktualnie w trendach mamy bycie fit oraz mocne zwracanie uwagi na profilaktykę zdrowia. Dlatego pewien klub fitness w Tajlandii uruchomił specjalne zajęcia, podczas których spalisz sporo kalorii i będziesz potrafił uratować czyjeś życie!
O autorze
1 min czytania 2018-04-09

Virgin Active w Tajlandii stworzył specjalne zajęcia, na których będzie uczyć swoich członków umiejętności ratowania życia, jednocześnie spalając kalorie! „CPROBIC” – bo tak nazywa się nowa klasa fitness – został zainicjowany po tym, jak statystyki wykazały, że tylko 6% pacjentów wymagających resuscytacji na miejscu otrzymuje ją przed przybyciem do szpitala, ponieważ w Tajlandii nie stawia się na naukę pierwszej pomocy.

Zajęcia będą prowadzone przez trenerów z certyfikatem umożliwiającym ich prowadzenie, a podczas 45 minutowego treningu ratującego życie możesz spalić ponad 400 kalorii!

PS

Mówią, że zdrowie jest najważniejsze, a wiedza społeczeństwa na temat objawów np. zawału serca jest bardzo niska. Niestety, oznaki zawału są często niejednoznaczne. Jak zatem edukować i rozpoznawać?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

A jak dać społeczeństwu do zrozumienia, że palenie szkodzi i powinniśmy go unikać? Irlandzka organizacja zdrowia stworzyła przekaz, który bazuje na znanej piosence Glorii Gaynor „I Will Survive” i jeśli już raz wpadła Ci w ucho to nie wypadnie. I o to chodzi!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W zupełni inny sposób z problem papierosów walczy szwedzka sieć aptek „Apotek Hjärtat”, która jest autorem nietypowej kampanii, mającej zachęcić do rzucenia palenia. Podczas jednej z akcji w całej Szwecji stanęły interaktywne billboardy, które zaczynały kaszleć, gdy w pobliżu znalazł się palacz.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się