TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Tajlandzki klub fitness wprowadza do oferty „CPROBIC” – aerobik ratujący życie, podczas którego spalisz ponad 400 kalorii!

Tajlandzki klub fitness wprowadza do oferty „CPROBIC” – aerobik ratujący życie, podczas którego spalisz ponad 400 kalorii!
Aktualnie w trendach mamy bycie fit oraz mocne zwracanie uwagi na profilaktykę zdrowia. Dlatego pewien klub fitness w Tajlandii uruchomił specjalne zajęcia, podczas których spalisz sporo kalorii i będziesz potrafił uratować czyjeś życie!
O autorze
1 min czytania 2018-04-09

Virgin Active w Tajlandii stworzył specjalne zajęcia, na których będzie uczyć swoich członków umiejętności ratowania życia, jednocześnie spalając kalorie! „CPROBIC” – bo tak nazywa się nowa klasa fitness – został zainicjowany po tym, jak statystyki wykazały, że tylko 6% pacjentów wymagających resuscytacji na miejscu otrzymuje ją przed przybyciem do szpitala, ponieważ w Tajlandii nie stawia się na naukę pierwszej pomocy.

Zajęcia będą prowadzone przez trenerów z certyfikatem umożliwiającym ich prowadzenie, a podczas 45 minutowego treningu ratującego życie możesz spalić ponad 400 kalorii!

PS

Mówią, że zdrowie jest najważniejsze, a wiedza społeczeństwa na temat objawów np. zawału serca jest bardzo niska. Niestety, oznaki zawału są często niejednoznaczne. Jak zatem edukować i rozpoznawać?

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

A jak dać społeczeństwu do zrozumienia, że palenie szkodzi i powinniśmy go unikać? Irlandzka organizacja zdrowia stworzyła przekaz, który bazuje na znanej piosence Glorii Gaynor „I Will Survive” i jeśli już raz wpadła Ci w ucho to nie wypadnie. I o to chodzi!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W zupełni inny sposób z problem papierosów walczy szwedzka sieć aptek „Apotek Hjärtat”, która jest autorem nietypowej kampanii, mającej zachęcić do rzucenia palenia. Podczas jednej z akcji w całej Szwecji stanęły interaktywne billboardy, które zaczynały kaszleć, gdy w pobliżu znalazł się palacz.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się