W pierwszej kolejności zebrani członkowie podjęli jednogłośnie uchwałę w sprawie zatwierdzenia protokołów z poprzedniego Walnego Zebrania Członków SAR i ZAR z dnia 18.04.2012r. Podobnie z pełną akceptacją przyjęte zostało sprawozdanie finansowe, bilansu oraz rachunku zysków i strat SAR oraz ZAR za 2012 r., który SAR zakończył zyskiem netto w wysokości 43 884 PLN (W 2011 roku zysk netto wyniósł 8625 PLN).
Kończącego dwuletnią kadencję Prezesa SAR i ZAR Tomasza Bałuka (Oglivy & Mather) zastąpił Igor Kaleński, CEO w Saatchi & Saatchi Polska, wcześniej również członek zarządu SAR i ZAR. Ponadto w związku z objęciem przez Igora Kaleńskiego funkcji Prezesa Zarządu oraz zakończeniem się kadencji trzech innych członków – Christiana Lainera (TBWA), Magdaleny Czaii (San Markos) oraz Olgierda Cygana (Digital One), skład w ramach tajnego głosowania został uzupełniony. Obecni członkowie zdecydowali, że do Zarządu dołączą następujący przedstawiciele branży: Radosław Miklaszewski- Partner i CEO Walk, Marcin Gaworski- Dyrektor Zarządzający i Partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT, Olga Sobieraj- COO Ogilvy & Mather Poland, a także Michał Kazimierczak- CEO grupy Young & Rubicam Brands w Polsce. Izabela Albrychiewicz (MEC) będzie pełnić funkcję przedstawiciela Klubu Mediowego przy Zarządzie SAR.
Zobacz również
Ponadto zebrani członkowie również w tajnym głosowaniu zadecydowali o powiększeniu składu Rady Nadzorczej w składzie Agnieszka Kosik (Mediacom), Cezary Antoń (FatBaby) oraz Wojciech Borowski (McCann) o dwóch nowych członków – Tomasza Bałuka oraz Pawła Kastorego (DDB Warszawa). W ramach Zebrania Walnego został wybrany również nowy skład Sądu Koleżeńskiego. W tajnym głosowaniu do jego składu zostali wybrani: Beata Golubińska (Starcom), Szymon Walkiewicz (Walk), Małgorzata Olkowicz (Multi Events), Grażyna Skarżyńska (Albert Lumberjacker) oraz Alena Suszycka (TBWA).
W trakcie Walnego Zebrania na prośbę następujących podmiotów: Max Arpp, AripNext, Elżbieta Pełka Creative Services, Fire Fly, MarketShare oraz Definition Design, opuściły one Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Ponadto organizacja przyjęła 6 nowych członków – Golden Submarine, John Pitcher, Cheil Poland, Delikatessen Brand & Desig Agency, Agencję Jamboree oraz STX Records. W związku z tym skład liczebny członków SAR nie uległ zmianie – nadal zrzesza 96 podmiotów.
Oprócz tego Zarząd zaprezentował zebranym członkom podsumowanie z realizacji flagowych projektów SAR, takich jak: Effie, KTR, Media Trendy, Muzeum Utracone czy różnych inicjatyw edukacyjnych (m.in. SSM), a także przedstawił wstępną wersję nowej strony organizacji oraz funkcjonalności jakie będzie ona oferowała członkom SAR. Zaprezentowano również nową identyfikacje wizualną Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Słuchaj podcastu NowyMarketing