Continental Opony Polska z nową kampanią digital

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Continental Opony Polska z nową kampanią digital

Życie to emocje. Reszta to technologia - nowa kampania reklamowa letnich opon Continental. Za jej obsługę odpowiada agencja OldBoys&FreshMilk z Krakowa.

Continental Opony Polska rozpoczęła niedawno nową kampanią letnich opon z segmentu UHP (Ultra High Performance) prowadzoną pod hasłem “Życie to emocje. Reszta to technologia”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja OldBoys&FreshMilk została wybrana w drodze przetargu i odpowiada za strategię, przygotowanie landing page w ww.contiuhp.pl, kreacji digital oraz layoutów prasowych.

“Koncepcja komunikacji letniej oferty opon Continental oparta na nowym haśle „Życie to emocje. Reszta to technologia” zaproponowana przez OldBoys&FreshMilk była najlepszą propozycją łączącą pasje i zaawansowane technologie. Wyróżniała się zarówno świeżością podejścia, jak i zawierała w sobie kluczowe elementy, wymagane dla efektywnej komunikacji marki i oferty produktowej” - mówi Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Event, Media & Communications Manager w Continental Opony Polska Sp. z o.o.

Przy kampanii OldBoys&FreshMilk współpracuje z domem mediowym Initiative Warszawa, odpowiedzialnym za planowanie i zakup mediów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij