Continental Opony Polska rozpoczęła niedawno nową kampanią letnich opon z segmentu UHP (Ultra High Performance) prowadzoną pod hasłem “Życie to emocje. Reszta to technologia”.
Agencja OldBoys&FreshMilk została wybrana w drodze przetargu i odpowiada za strategię, przygotowanie landing page w ww.contiuhp.pl, kreacji digital oraz layoutów prasowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
“Koncepcja komunikacji letniej oferty opon Continental oparta na nowym haśle „Życie to emocje. Reszta to technologia” zaproponowana przez OldBoys&FreshMilk była najlepszą propozycją łączącą pasje i zaawansowane technologie. Wyróżniała się zarówno świeżością podejścia, jak i zawierała w sobie kluczowe elementy, wymagane dla efektywnej komunikacji marki i oferty produktowej” – mówi Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Event, Media & Communications Manager w Continental Opony Polska Sp. z o.o.
Przy kampanii OldBoys&FreshMilk współpracuje z domem mediowym Initiative Warszawa, odpowiedzialnym za planowanie i zakup mediów.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024