TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Continental Opony Polska z nową kampanią digital

Życie to emocje. Reszta to technologia - nowa kampania reklamowa letnich opon Continental. Za jej obsługę odpowiada agencja OldBoys&FreshMilk z Krakowa.
O autorze
0 min czytania 2018-04-12

Continental Opony Polska rozpoczęła niedawno nową kampanią letnich opon z segmentu UHP (Ultra High Performance) prowadzoną pod hasłem “Życie to emocje. Reszta to technologia”.

Agencja OldBoys&FreshMilk została wybrana w drodze przetargu i odpowiada za strategię, przygotowanie landing page w ww.contiuhp.pl, kreacji digital oraz layoutów prasowych.

“Koncepcja komunikacji letniej oferty opon Continental oparta na nowym haśle „Życie to emocje. Reszta to technologia” zaproponowana przez OldBoys&FreshMilk była najlepszą propozycją łączącą pasje i zaawansowane technologie. Wyróżniała się zarówno świeżością podejścia, jak i zawierała w sobie kluczowe elementy, wymagane dla efektywnej komunikacji marki i oferty produktowej” – mówi Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Event, Media & Communications Manager w Continental Opony Polska Sp. z o.o.

Przy kampanii OldBoys&FreshMilk współpracuje z domem mediowym Initiative Warszawa, odpowiedzialnym za planowanie i zakup mediów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj