Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Continental Opony Polska z nową kampanią digital

Życie to emocje. Reszta to technologia - nowa kampania reklamowa letnich opon Continental. Za jej obsługę odpowiada agencja OldBoys&FreshMilk z Krakowa.
O autorze
0 min czytania 2018-04-12

Continental Opony Polska rozpoczęła niedawno nową kampanią letnich opon z segmentu UHP (Ultra High Performance) prowadzoną pod hasłem “Życie to emocje. Reszta to technologia”.

Agencja OldBoys&FreshMilk została wybrana w drodze przetargu i odpowiada za strategię, przygotowanie landing page w ww.contiuhp.pl, kreacji digital oraz layoutów prasowych.

“Koncepcja komunikacji letniej oferty opon Continental oparta na nowym haśle „Życie to emocje. Reszta to technologia” zaproponowana przez OldBoys&FreshMilk była najlepszą propozycją łączącą pasje i zaawansowane technologie. Wyróżniała się zarówno świeżością podejścia, jak i zawierała w sobie kluczowe elementy, wymagane dla efektywnej komunikacji marki i oferty produktowej” – mówi Ewa Ostapczuk-Wasilewska, Event, Media & Communications Manager w Continental Opony Polska Sp. z o.o.

Przy kampanii OldBoys&FreshMilk współpracuje z domem mediowym Initiative Warszawa, odpowiedzialnym za planowanie i zakup mediów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj