Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jak pierwsze zwycięstwo pomogło osiągnąć sukces w biznesie – opowiada znany przedsiębiorca Ross Knap

Wcale nie jest łatwo zdobyć trofeum w dziedzinie biznesu. Konkurencja jest olbrzymia – co roku na rynku pojawiają się dziesiątki tysięcy młodych przedsiębiorców: są świetnie wykształceni, mają wizję biznesu i apetyt na sukces na miarę XXI wieku. Co jednak wyróżnia prawdziwego specjalistę...
O autorze
1 min czytania 2018-04-12

…zasługującego na laury?

O tym, jak uporem, konsekwencją i nieustannym dążeniem do celu zdobył pierwszą nagrodę w swojej dziedzinie (Odkrycie Rynku 2014), opowiada Ross Knap, przedsiębiorca z wieloletnim doświadczeniem, współzałożyciel CallPage – jednego z najbardziej dynamicznie rosnących start-upów w Polsce. Magazynu EU Startups umieścił go w swoim rankingu „TOP 20 Europejskich Przedsiębiorców przed 30”. A co będzie za kilka lat? Tego nie wie nikt, ale na półce z nagrodami z pewnością znajdzie się miejsce na kolejne trofea.

Dzięki kampanii marki Tryumf, „Pierwsze zwycięstwo”, mamy okazję przyjrzeć się historiom osób, które osiągnęły znaczące sukcesy w dziedzinach sportu, muzyki czy biznesu. Każda taka opowieść ma swój początek – pierwszy medal, puchar lub trofeum, które jest najlepszym wspomnieniem trudnych początków wielkiego sukcesu. Obejrzyj wywiad z Rossem Knapem i zainspiruj się do zdobywania własnych szczytów!

Ross Knap – przedsiębiorca, współzałożyciel i CEO jednego z najbardziej dynamicznie rosnących startupów w Polsce, CallPage. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Strasbourg Business School. Zdobywca nagród UPC Think Big oraz Audi Digital Innovation. W 2017 roku wszedł do rankingu TOP „20 Europejskich przedsiębiorców przed 30” według magazynu EU Startups.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj