Publicis Media tworzy dział Commerce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Publicis Media tworzy dział Commerce

Publicis Media tworzy dział Commerce, który będzie pomagać marketerom w integracji działań marketingowych i sprzedażowych, a także w rozwoju partnerstw biznesowych z marketplace’ami. Utworzenie Commerce jest kolejnym krokiem w rozszerzaniu oferty rynkowej Publicis Media, która ma wspierać

...przedsiębiorców w poszukiwaniu nowych źródeł wzrostu biznesu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zespół Commerce powstaje w ramach agencji marketingu efektywnościowego Performics. Jego zadaniem jest wspieranie marketerów oraz klientów agencji Publicis Media (Starcom, Zenith, Blue 449, Spark Foundry, Performics, LiquidThread) w rozwijaniu kompetencji commerce, zarówno na poziomie strategicznym, jak i aktywacyjnym, rozwijanie ekspertyzy w obszarze commerce w Publicis Media oraz tworzenie rozwiązań i produktów będących źródłem wzrostu biznesu klientów. Na czele zespołu stanął Paweł Wojciechowski, który objął stanowisko Commerce Directora.

 W Publicis Media wierzymy, że jedynym źródłem wzrostu biznesu są lepsze doświadczenia ludzi z markami na całej ścieżce zakupowej konsumentów. Powołanie zespołu Commerce jest kolejnym, niezwykle ważnym strategicznie krokiem w realizacji naszego Manifestu. Commerce tworzy most pomiędzy marką, a konsumentem w miejscu które jest najbliżej decyzji zakupowej. E-shop, czy marketplace stają się dziś nie tylko miejscem transakcji, ale również medium w którym marka buduje swój wizerunek i wiarygodność. W świecie omnichannel transakcja wychodzi poza prosty proces zakupowy i przebiega wielowymiarowo. Tym samym mówienie o aktywnościach online w oderwaniu od offline, czy o samym „e-commerce”, ma coraz mniejszy sens. Dlatego stawiamy na „commerce” – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Media Polska

Kluczowymi obszarami działalności zespołu Commerce będą:

  • konsulting strategiczny – wsparcie klientów w zrozumieniu, analizie zachowań i potrzeb konsumentów, budowaniu planów działań wykraczających poza standardowy mix mediów, dostarczanie insightów i kierunków do szybkiego i efektywnego wzrostu biznesu
  • uzupełnienie planowania mediów – wykorzystanie pełnego spektrum punktów styku z marką, włącznie z inwestycjami w powierzchnie własne retailerów lub kierowanie ruchu do e-sklepów, tworzenie modeli partnerskich i synchronizację z działaniami promocyjnymi marki
  • tworzenie contentu, jego odpowiednią prezentację i dystrybucję – zarządzanie wizerunkiem i spójnością marki w commerce, aby najlepiej realizować cele sprzedażowe i budować doświadczenie konsumenta – od projektów i aktywacji promocyjnych, przez landing pages, wyniki wyszukiwania on site po budowanie baz recenzji i rekomendacji

W realizacji poszczególnych projektów zespół Commerce będzie korzystał ze wsparcia i kompetencji ekspertów ze specjalistycznych agencji i departamentów Publicis Media: LiquidThread (content, digital, kreacja) oraz Data, Technology & Innovation/Analytics & Insight. W części przedsięwzięć dział Commerce zamierza współpracować z agencją Saatchi&Saatchi IS, realizującą globalne projekty w ramach struktury Publicis Communication.

Paweł Wojciechowski dołączył do Publicis Media w 2014 roku. Przed objęciem kierownictwa działu Commerce w Performics pracował jako Business Director i odpowiadał za zapewnienie najwyższej jakości działań z zakresu performance marketingu dla klientów agencji (m.in. Frisco.pl, W.Kruk, BRW, OBI, Getin Bank, Vistula) oraz rozwijanie kompetencji w zakresie e-commerce. Z branżą digital jest związany od 17 lat. Wcześniej związany był m.in. z Interia.pl, gdzie współtworzył dział e-commerce, z siecią reklamy efektywnościowej Novem oraz Weltbild Polska, gdzie był dyrektorem marketingu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij