Kampania Ogilvy dla Greenpeace w finale The One Show

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania Ogilvy dla Greenpeace w finale The One Show

Projekt „Greenpeace: Do ostatniego drzewa” autorstwa agencji Ogilvy & Mather Polska przy udziale Expresso Post Production, Shootme, Sounds Good, LifeTube, Gameset oraz GeoBoxers znalazł się w finale nowojorskiego konkursu kreatywnego The One Show aż w pięciu kategoriach.

Projekt wirtualnej kopii Puszczy Białowieskiej w skali 1:1, zbudowanej w Minecraft, ma szanse na złoty ołówek w kategoriach Branded Entertainment, Interactive, Social Media i prestiżowej Cross-Platform Integrated Campaign.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zwycięzców poznamy na gali w Nowym Jorku między 7 a 11 maja.

Więcej informacji znajduje się na stronie: www.oneshow.org/viewentries

Więcej informacji o projekcie znajduje się na stronie: www.thelasttree.media

 

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij