Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

PromoAgency kontynuuje udaną współpracę z BP – jedną z największych sieci paliw w Polsce

Przetarg na całoroczną strategię komunikacji jednego z największych partnerów programu lojalnościowego PAYBACK wygrała agencja PromoAgency.
O autorze
1 min czytania 2018-04-16

Będzie ona odpowiedzialna m.in. za przygotowanie i realizację koncepcji kreatywnej materiałów marketingowych, w skład których wchodzi Katalog Nagród BP na sezon 2018/2019.

PAYBACK jest jednym z największych programów lojalnościowych w Polsce – korzysta z niego ponad 7 mln osób, z czego 3 mln ludzi to klienci stacji BP. Głównym elementem tego projektu jest Katalog Nagród BP oferujący klientom wymianę punktów na atrakcyjne produkty, które można odebrać na ponad 500 stacjach BP w Polsce, bądź zamówić bezpośrednio pod wskazany adres. Za jego kolejną odsłonę, która ukaże się jeszcze w tym roku odpowiadać będzie PromoAgency. Do zadań agencji należeć będzie m.in. całoroczna strategia komunikacji jednego z największych partnerów programu partnerskiego PAYBACK, a także kompleksowa obsługa Katalogu Nagród BP na sezon 2018/2019, w skład którego będzie wchodziła nie tylko jego koncepcja kreatywna i kreacja, a także materiały POS, kampanie reklamowe i banery. Najnowszy efekt współpracy pomiędzy PromoAgency, a BP będzie można zobaczyć w drugiej połowie roku, zarówno na stacjach BP, w mediach społecznościowych, jak i na stronach internetowych bpkatalog.pl i payback.pl

PromoAgency od ponad 4 lat wspiera marketingowo stacje BP – jedną z największych sieci paliw w Polsce. Agencja ma w swoim portfolio obsługę komunikacji marketingowej największego partnera programu lojalnościowego PAYBACK w latach 2016-2018, której efektem były Katalogi Nagród BP o łącznym nakładzie ponad 2 mln egzemplarzy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj