PromoAgency kontynuuje udaną współpracę z BP - jedną z największych sieci paliw w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PromoAgency kontynuuje udaną współpracę z BP - jedną z największych sieci paliw w Polsce

Przetarg na całoroczną strategię komunikacji jednego z największych partnerów programu lojalnościowego PAYBACK wygrała agencja PromoAgency.

Będzie ona odpowiedzialna m.in. za przygotowanie i realizację koncepcji kreatywnej materiałów marketingowych, w skład których wchodzi Katalog Nagród BP na sezon 2018/2019.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

PAYBACK jest jednym z największych programów lojalnościowych w Polsce - korzysta z niego ponad 7 mln osób, z czego 3 mln ludzi to klienci stacji BP. Głównym elementem tego projektu jest Katalog Nagród BP oferujący klientom wymianę punktów na atrakcyjne produkty, które można odebrać na ponad 500 stacjach BP w Polsce, bądź zamówić bezpośrednio pod wskazany adres. Za jego kolejną odsłonę, która ukaże się jeszcze w tym roku odpowiadać będzie PromoAgency. Do zadań agencji należeć będzie m.in. całoroczna strategia komunikacji jednego z największych partnerów programu partnerskiego PAYBACK, a także kompleksowa obsługa Katalogu Nagród BP na sezon 2018/2019, w skład którego będzie wchodziła nie tylko jego koncepcja kreatywna i kreacja, a także materiały POS, kampanie reklamowe i banery. Najnowszy efekt współpracy pomiędzy PromoAgency, a BP będzie można zobaczyć w drugiej połowie roku, zarówno na stacjach BP, w mediach społecznościowych, jak i na stronach internetowych bpkatalog.pl i payback.pl

PromoAgency od ponad 4 lat wspiera marketingowo stacje BP - jedną z największych sieci paliw w Polsce. Agencja ma w swoim portfolio obsługę komunikacji marketingowej największego partnera programu lojalnościowego PAYBACK w latach 2016-2018, której efektem były Katalogi Nagród BP o łącznym nakładzie ponad 2 mln egzemplarzy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij