Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

TalentMedia wzmacnia działy client service i kreacji, 3 nowe osoby dołączają do zespołu

Sieć partnerska TalentMedia wzmacnia działy obsługi klienta i kreacji, do zespołu dołączył team accountów i copywriter. Nowe osoby będą raportować bezpośrednio do Piotra Łuczaka, VP of Business.
O autorze
1 min czytania 2018-04-17

Angelika Morawska objęła stanowisko Account Manager, a Agata Górska Account Executive. Wcześniej obie związane były z agencją Lubię to linked by Isobar należącej do Dentsu Aegis Network, gdzie odpowiadały za klientów takich jak Allegro, HBO, ING, Total dla których realizowały projekty z zakresu digital, social oraz produkcji video.

Agata Górska dołączyła do Lubię to w 2017 roku w ramach stażu, dzięki swoim umiejętnościom bardzo szybko przechodząc do roli Account Executive. Z kolei Angelika Morawska zdobywała doświadczenie prowadząc projekty dla Unilever, Microsoft i Ferrero. W Lubię to spędziła ponad 3 lata, pełniąc przez ostatni rok rolę Account Managera i zarządzając kilkuosobowym zespołem. W TalentMedia będą odpowiedzialne za klientów Philips i SpinMaster oraz wsparcie zespołu obsługującego Maspex.

Jednocześnie do zespołu dołączyła Asia Komorowska i objęła stanowisko Copywritera. Doświadczenie zdobywała w agencji GPD, w której pracowała jako Junior Copywriter dla Lidla, w tym dla Kuchni Lidla z Karolem Okrasą i Dorotą Wellman. Ostatnio przez ponad rok pracowała w BBDO jako Copywriter, gdzie była odpowiedzialna za koncepcje kampanii dla Whiskas, Pedigree, Pepsi, Cheetos i Mercedesa.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj