Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Panel internetowy Opinie.pl, należący do IQS, liczy już 110 000 aktywnych Panelistów

To 10 proc. wzrost liczby Panelistów w stosunku do roku poprzedniego. W 2017 roku na panelu Opinie.pl zrealizowano przeszło 400 projektów badawczych, głównie dla klientów z branż: FMCG, telekomunikacja, finanse, przemysł samochodowy i farmaceutyczny.
O autorze
1 min czytania 2018-04-17

Liczba badań realizowanych online z roku na rok systematycznie rośnie. W 2017 roku liczba wywiadów zrealizowanych na panelu Opinie.pl była o niemal 20 proc. wyższa w stosunku do roku poprzedniego i wyniosła 509 tys.

Użytkownicy panelu Opinie.pl mogą korzystać z aplikacji mobilnej, która pozwala na zarządzanie profilem i natychmiastowe otrzymywanie powiadomień oraz zaproszeń do badań.

Smartfony stały się czymś więcej niż tylko telefonami komórkowymi. Dziennie spędzamy średnio ponad 2 godziny na korzystaniu z aplikacji mobilnych. Również rynek badań coraz śmielej zagląda na urządzenia mobilne. Aż 64% naszych Panelistów przynajmniej raz wypełniło ankietę na swoim smartfonie lub tablecie. Jesteśmy przekonani, że zjawisko to będzie przybierać na sile, a szybkość i skuteczność dotarcia do respondentów dzięki naszej aplikacji znacznie wzrośnie.” – komentuje Alina Lempa, Prezes Zarządu IQS.

Aplikacja Opinie.pl jest dostępna w sklepie Google Play. Działa na telefonach komórkowych z systemem operacyjnym Android i posiada wszystkie funkcje dostępne z poziomu Profilu Panelisty.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Opinie.pl to jeden z najlepszych i najdłużej działających paneli badawczych w Polsce. Daje możliwość realizacji reprezentatywnych grup, zarówno dla internautów, jak i dla Polaków. Benefitem jest możliwość realizacji badań na skomplikowanych grupach celowych (ponad 70 zmiennych opisujących Panelistów) oraz szybkość realizacji – 60 proc. badań na panelu realizowanych jest w ciągu 3 dni.

Słuchaj podcastu NowyMarketing