TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Panel internetowy Opinie.pl, należący do IQS, liczy już 110 000 aktywnych Panelistów

To 10 proc. wzrost liczby Panelistów w stosunku do roku poprzedniego. W 2017 roku na panelu Opinie.pl zrealizowano przeszło 400 projektów badawczych, głównie dla klientów z branż: FMCG, telekomunikacja, finanse, przemysł samochodowy i farmaceutyczny.
O autorze
1 min czytania 2018-04-17

Liczba badań realizowanych online z roku na rok systematycznie rośnie. W 2017 roku liczba wywiadów zrealizowanych na panelu Opinie.pl była o niemal 20 proc. wyższa w stosunku do roku poprzedniego i wyniosła 509 tys.

Użytkownicy panelu Opinie.pl mogą korzystać z aplikacji mobilnej, która pozwala na zarządzanie profilem i natychmiastowe otrzymywanie powiadomień oraz zaproszeń do badań.

Smartfony stały się czymś więcej niż tylko telefonami komórkowymi. Dziennie spędzamy średnio ponad 2 godziny na korzystaniu z aplikacji mobilnych. Również rynek badań coraz śmielej zagląda na urządzenia mobilne. Aż 64% naszych Panelistów przynajmniej raz wypełniło ankietę na swoim smartfonie lub tablecie. Jesteśmy przekonani, że zjawisko to będzie przybierać na sile, a szybkość i skuteczność dotarcia do respondentów dzięki naszej aplikacji znacznie wzrośnie.” – komentuje Alina Lempa, Prezes Zarządu IQS.

Aplikacja Opinie.pl jest dostępna w sklepie Google Play. Działa na telefonach komórkowych z systemem operacyjnym Android i posiada wszystkie funkcje dostępne z poziomu Profilu Panelisty.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Opinie.pl to jeden z najlepszych i najdłużej działających paneli badawczych w Polsce. Daje możliwość realizacji reprezentatywnych grup, zarówno dla internautów, jak i dla Polaków. Benefitem jest możliwość realizacji badań na skomplikowanych grupach celowych (ponad 70 zmiennych opisujących Panelistów) oraz szybkość realizacji – 60 proc. badań na panelu realizowanych jest w ciągu 3 dni.

Słuchaj podcastu NowyMarketing