Next prowadzi komunikację Avon Cosmetics Polska w mediach społecznościowych

Firma Avon Cosmetics Polska powierzyła prowadzenie komunikacji w social mediach agencji Next, działającej w grupie Starcom MediaVest. W ramach współpracy Next zajmuje się obecnie profilem Avon Polska na Facebooku.
O autorze
0 min czytania 2013-06-28

Do zadań agencji poza tworzeniem treści i prowadzeniem bieżącej komunikacji z fanami należy opracowanie strategii komunikacji Avon w mediach społecznościowych, przygotowanie i wdrożenie zmian w zakresie działań na fanpage’ach firmy, a także opracowywanie rozwiązań poprawiających zaangażowanie fanów, w tym tworzenie aplikacji i prowadzenie kampanii wspierających działania na facebooku.

– W ostatnim czasie wprowadziliśmy w komunikacji na naszym głównym fanpage’u kilka istotnych zmian, a Next aktywnie nas w tym wspierał. Po pozytywnych doświadczeniach w tym zakresie postanowiliśmy rozszerzyć naszą współpracę z grupą Starcom MediaVest, wpisując w nią także działania w mediach społecznościowych, które realizuje Next  – uzasadnia Sylwia Pilch, Menedżer ds. PR i Reklamy, Polska & Kraje Nordyckie, w Avon Cosmetics Polska.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj