NeoNail wystartował z nową kampanią reklamową!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
NeoNail wystartował z nową kampanią reklamową!

W poniedziałek 16 kwietnia wystartowała nowa kampania reklamowa lakierów hybrydowych NeoNail - „+10 do kobiecości”. W spocie telewizyjnym zobaczymy nową ambasadorkę NeoNail, reżyserkę pokazów mody i niekwestionowaną ikonę stylu, Katarzynę Sokołowską.

Towarzyszy jej projektant Dawid Woliński, który w marcu 2018 roku zaprojektował swoją autorską kolekcję lakierów hybrydowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dlaczego marka postawiła na hasło „+10 do kobiecości”? „NeoNail docenia siłę charakteru kobiet. Towarzyszy im w ich codziennych zmaganiach i dostarcza rozwiązań, które pozwalają zaoszczędzić czas i wzmacniają poczucie własnej wartości. Kobiecość natomiast to jedno z najbardziej złożonych, uniwersalnych pojęć. Oznacza styl, charakter, odwagę, piękno, wytrwałość, pewność siebie, radość. Kobiecość to słowo, które definiuje każdą naszą Klientkę! Definiuje również lakiery hybrydowe NeoNail” – podkreśla Joanna Wojtuń- Witkowska, Marketing Manager.

W ramach kampanii „+10 do kobiecości” emitowany jest spot reklamowy, w którym główną rolę zagrała Katarzyna Sokołowska w towarzystwie Dawida Wolińskiego. Kasia pokazuje swój codzienny, kobiecy świat: widzimy ją zarówno w pracy, za kulisami pokazów mody, w domu podczas gotowania czy na imprezie z przyjaciółmi. W każdej sytuacji ambasadorce towarzyszą lakiery hybrydowe NeoNail - dzięki nim manicure zawsze jest perfekcyjny - a to gwarancja kobiecości i stylu. Spot można będzie zobaczyć między innymi w kanałach Grupy TVN.

Autorem koncepcji kreatywnej kampanii jest agencja kreatywna Chapter1. Realizacją spotu zajął się dom produkcyjny VideoExMachina. Pieczę nad całym projektem, w tym również nas sesją zdjęciową do kampanii sprawowała agencja ESPR Ewa Siedlecka.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij