K2 Media rozpoczyna współpracę z marką Buscopan

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
K2 Media rozpoczyna współpracę z marką Buscopan

K2 Media wygrała przetarg marki Buscopan. To drugi produkt z portfolio koncernu IPSEN, którego obsługę reklamową powierzono agencji.

W ramach współpracy K2 Media opracowuje całościowy koncept kreatywny dla marki Buscopan, który obejmuje realizację spotów radiowych oraz kreacji do kampanii programatycznej. Agencja zajmie się też planowaniem i zakupem mediów oraz działaniami SEO.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Buscopan to produkt leczniczy stosowany podczas skurczowych bóli mięśni gładkich przewodu pokarmowego. Jest to kolejna obsługiwana przez K2 Media marka, należąca do francuskiej, biotechnologicznej grupy IPSEN. W styczniu 2018 roku, w skutek wygranego przetargu, agencji powierzono także przeprowadzenie kampanii wprowadzającej na polski rynek nowy wyrób medyczny - Smecta Go.

Obszarami specjalizacyjnymi Grupy IPSEN jest onkologia, neurologia, endokrynologia (dorosłych i dzieci) oraz gastroenterologia. Leki grupy IPSEN są obecne w ponad 115 krajach na całym świecie. Wartość ich sprzedaży osiągnęła w 2016 roku 1,6 miliarda euro.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij