Stock Polska rozstrzyga przetarg na kampanię marki Lubelska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Stock Polska rozstrzyga przetarg na kampanię marki Lubelska

Popularna marka alkoholi wyłoniła agencję, która zrealizuje półroczną kampanię. Zwycięzcą przetargu jest agencja Schulz brand friendly.

Stock Polska, należący do międzynarodowej grupy Stock Spirits Group, to producent alkoholi, w którego portfolio znajdują się m.in. alkohole smakowe oraz wódki czyste.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja Schulz brand friendly opracuje cały koncept kreatywny kampanii marki Lubelska. Przez najbliższe sześć miesięcy będzie zajmować się przede wszystkim komunikacją Lubelskiej w Internecie, na eventach oraz w punktach sprzedaży.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij