Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tomasz Marszałł (PKO Bank Polski): najważniejsze są mierzalne efekty

Tomasz Marszałł (PKO Bank Polski): najważniejsze są mierzalne efekty
Z Marketingową 11 zmierzył się Tomasz Marszałł, Dyrektor Departamentu Marketingu w PKO Banku Polskim. Targowania uczył się od Arabów w Bagdadzie, w młodości organizował koncerty punkrockowe; fotografia i podróże wyrobiły w nim wrażliwość na rzeczy piękne i ważne.
O autorze
1 min czytania 2012-07-16

 1.      W marketingu internetowym najważniejsze są…

Mierzalne efekty.

 2.      Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł, to…

 Wydanym 8 lutego 1919 r. Dekretem Naczelnik Państwa Józef Piłsudski powołał do życia Pocztową Kasę Oszczędności – instytucję, która zapoczątkowała istnienie PKO Banku Polskiego.

 3.      Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to…

 Mam nadzieję, że wciąż przede mną.

 4.      Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to…

 Zmiana wizerunku PKO Banku Polskiego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5.      Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to…

Serce i Rozum – pozytywna, inteligentna, śmieszna i zawsze na czasie.

 6.      Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to…

Integracja. Po co to e-?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 7.      Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to…

Działania wizerunkowe.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 8.      We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

 Ciężka praca.

9.      Swoje inspiracje czerpię z…

 Z życia.

 10.  Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to…

 Nie sprzedawałbym polskich koszulek w Chinach.

 11.  Zajmuję się marketingiem, dlatego że..

 Lubię to.