1. W marketingu internetowym najważniejsze są…
Mierzalne efekty.
2. Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł, to...
Wydanym 8 lutego 1919 r. Dekretem Naczelnik Państwa Józef Piłsudski powołał do życia Pocztową Kasę Oszczędności - instytucję, która zapoczątkowała istnienie PKO Banku Polskiego.
3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to...
Mam nadzieję, że wciąż przede mną.
4. Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to...
Zmiana wizerunku PKO Banku Polskiego.
5. Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to...
Serce i Rozum - pozytywna, inteligentna, śmieszna i zawsze na czasie.
6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to...
Integracja. Po co to e-?
7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to...
Działania wizerunkowe.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są...
Ciężka praca.
9. Swoje inspiracje czerpię z...
Z życia.
10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to...
Nie sprzedawałbym polskich koszulek w Chinach.
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że..
Lubię to.