They.pl na shortliście Mixx Awards Europe 2018

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
They.pl na shortliście Mixx Awards Europe 2018

Agencja digital marketingu They.pl została nominowana do nagrody głównej w kategorii „Social Media”. Wyniki najważniejszego europejskiego konkursu branży digital marketingu zostaną ogłoszone 23 maja podczas uroczystej gali w Mediolanie.

Nominowana kampania They.pl została stworzona dla marki Tubądzin i bazowała na synergii działań marketingowych online i offline. Osiągając świetne wyniki ROPO (Research Online – Purchase Offline), zespół They.pl udowodnił, że komunikacja internetowa może znacząco wspomóc sprzedaż tradycyjną i wygenerować znakomite rezultaty, również w zdecydowanie offline’owej branży płytek ceramicznych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

They.pl otrzymała nominację do Mixx Awards Europe 2018 jako jedna z 4 polskich agencji. To najważniejszy konkurs digital marketingu, w którym startują najlepsze agencje z całej Europy. Warunkiem zgłoszenia kampanii jest nominacja w krajowych edycjach Mixx Awards – agencja They.pl otrzymała nominację Mix Awards 2017 Poland w kategorii „Direct Response and Lead Generation”.

W tym miesiącu zespół They.pl otrzymał również nominację w konkursie Young Creatives Cannes 2018 w kategorii „Digital”.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij