Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Paweł Dunia wchodzi do zarządu Artegence

Head of Design w Artegence dołącza do zarządu firmy. Paweł Dunia będzie całościowo zajmować się obszarem designu i motion w agencji, z którą powiązany jest od prawie 12 lat.
O autorze
0 min czytania 2018-04-23

Paweł jest autorem i współtwórcą licznych, nagradzanych projektów z obszaru szeroko pojętego digitalu i web designu, m.in. serwisów Wyborcza.pl czy Play.pl.

W Artegence pracuje prawie 12 lat, wcześniej jako Graphic Designer czy Art Director, a ostatnio – jako Head of Design.

Paweł doskonale zna naszą firmę, nie boi się wyzwań i od dawna ma bardzo istotny wpływ na nasz rozwój. Jest świetnym specjalistą, a jednocześnie dobrym managerem. Stawiamy sobie bardzo ambitne cele i z Pawłem będzie nam je łatwiej osiągnąć – komentuje Andrzej Szewczyk, prezes zarządu i managing director w Artegence.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj