Celem działań prowadzonych przez najbliższe miesiące w Polsce i na kilku innych europejskich rynkach jest wzmocnienie wizerunku marki Dakea jako producenta okien dachowych najwyższej jakości. Marka jest dostępna w 12 krajach Europy – m.in. Wielkiej Brytanii, Polsce, Węgrzech, Czechach, Słowacji i Rumunii.
Altaterra wykorzystuje filmy od 180 podczas eventów z fachowcami z firm budowlanych i handlowcami oraz w kanałach social media. – Profesjonaliści znają się na swojej pracy – mówi Patryk Partyka marketing project & graphic team manager Altaterra Polska. – Nie wystarczy im znak jakości na stronie internetowej czy ulotce, szukają potwierdzenia. Dlatego stworzyliśmy Inside Dakea Quality, kampanię wideo w Internecie, gdzie film po filmie przedstawiliśmy od zaplecza produkcję okien dachowych Dakea, podkreślając przy tym ich jakość – m.in. o 20 lat gwarancji, czego nie oferuje żadna inna marka na rynku – podkreśla.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Tegoroczna akcja adresowana do profesjonalistów jest już kolejnym projektem B2B, który agencja 180 realizuje dla marki Dakea – współpracują od 2012 roku.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024