180heartbeats + JUNG v MATT wspiera markę Dakea w budowaniu relacji z fachowcami

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
180heartbeats + JUNG v MATT wspiera markę Dakea w budowaniu relacji z fachowcami

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT przygotowała serię filmów, dzięki którym Altaterra (VKR) chce zachęcić dekarzy i sprzedawców do rekomendowania okien dachowych marki Dakea.

Celem działań prowadzonych przez najbliższe miesiące w Polsce i na kilku innych europejskich rynkach jest wzmocnienie wizerunku marki Dakea jako producenta okien dachowych najwyższej jakości. Marka jest dostępna w 12 krajach Europy – m.in. Wielkiej Brytanii, Polsce, Węgrzech, Czechach, Słowacji i Rumunii.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Altaterra wykorzystuje filmy od 180 podczas eventów z fachowcami z firm budowlanych i handlowcami oraz w kanałach social media. - Profesjonaliści znają się na swojej pracy - mówi Patryk Partyka marketing project & graphic team manager Altaterra Polska. - Nie wystarczy im znak jakości na stronie internetowej czy ulotce, szukają potwierdzenia. Dlatego stworzyliśmy Inside Dakea Quality, kampanię wideo w Internecie, gdzie film po filmie przedstawiliśmy od zaplecza produkcję okien dachowych Dakea, podkreślając przy tym ich jakość - m.in. o 20 lat gwarancji, czego nie oferuje żadna inna marka na rynku - podkreśla.

Tegoroczna akcja adresowana do profesjonalistów jest już kolejnym projektem B2B, który agencja 180 realizuje dla marki Dakea - współpracują od 2012 roku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij