Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

180heartbeats + JUNG v MATT wspiera markę Dakea w budowaniu relacji z fachowcami

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT przygotowała serię filmów, dzięki którym Altaterra (VKR) chce zachęcić dekarzy i sprzedawców do rekomendowania okien dachowych marki Dakea.
O autorze
1 min czytania 2018-04-24

Celem działań prowadzonych przez najbliższe miesiące w Polsce i na kilku innych europejskich rynkach jest wzmocnienie wizerunku marki Dakea jako producenta okien dachowych najwyższej jakości. Marka jest dostępna w 12 krajach Europy – m.in. Wielkiej Brytanii, Polsce, Węgrzech, Czechach, Słowacji i Rumunii.

Altaterra wykorzystuje filmy od 180 podczas eventów z fachowcami z firm budowlanych i handlowcami oraz w kanałach social media. – Profesjonaliści znają się na swojej pracy – mówi Patryk Partyka marketing project & graphic team manager Altaterra Polska. – Nie wystarczy im znak jakości na stronie internetowej czy ulotce, szukają potwierdzenia. Dlatego stworzyliśmy Inside Dakea Quality, kampanię wideo w Internecie, gdzie film po filmie przedstawiliśmy od zaplecza produkcję okien dachowych Dakea, podkreślając przy tym ich jakość – m.in. o 20 lat gwarancji, czego nie oferuje żadna inna marka na rynku – podkreśla.

Tegoroczna akcja adresowana do profesjonalistów jest już kolejnym projektem B2B, który agencja 180 realizuje dla marki Dakea – współpracują od 2012 roku.



LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj