TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

180heartbeats + JUNG v MATT wspiera markę Dakea w budowaniu relacji z fachowcami

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT przygotowała serię filmów, dzięki którym Altaterra (VKR) chce zachęcić dekarzy i sprzedawców do rekomendowania okien dachowych marki Dakea.
O autorze
1 min czytania 2018-04-24

Celem działań prowadzonych przez najbliższe miesiące w Polsce i na kilku innych europejskich rynkach jest wzmocnienie wizerunku marki Dakea jako producenta okien dachowych najwyższej jakości. Marka jest dostępna w 12 krajach Europy – m.in. Wielkiej Brytanii, Polsce, Węgrzech, Czechach, Słowacji i Rumunii.

Altaterra wykorzystuje filmy od 180 podczas eventów z fachowcami z firm budowlanych i handlowcami oraz w kanałach social media. – Profesjonaliści znają się na swojej pracy – mówi Patryk Partyka marketing project & graphic team manager Altaterra Polska. – Nie wystarczy im znak jakości na stronie internetowej czy ulotce, szukają potwierdzenia. Dlatego stworzyliśmy Inside Dakea Quality, kampanię wideo w Internecie, gdzie film po filmie przedstawiliśmy od zaplecza produkcję okien dachowych Dakea, podkreślając przy tym ich jakość – m.in. o 20 lat gwarancji, czego nie oferuje żadna inna marka na rynku – podkreśla.

Tegoroczna akcja adresowana do profesjonalistów jest już kolejnym projektem B2B, który agencja 180 realizuje dla marki Dakea – współpracują od 2012 roku.



LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj