TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

SHAKE HANDS wygrywa przetarg na obsługę marki Tikkurila w mediach społecznościowych i przedłuża współpracę na kolejny rok

SHAKE HANDS wygrała przetarg i obroniła budżet na obsługę marki Tikkurila w mediach społecznościowych. Tikkurila, producent wysokiej jakości produktów przeznaczonych do malowania, dekoracji i ochrony różnego rodzaju powierzchni, współpracuje z SHAKE HANDS od 2014 roku.
O autorze
1 min czytania 2018-04-24

Agencja odpowiedzialna jest za doradztwo strategiczne i kompleksowe budowanie wizerunku marki w social media.

Umowa została podpisana na kolejny rok współpracy. O ponownym wyborze agencji zdecydowały zaproponowana na kolejny rok strategia, a także bardzo dobre efekty prowadzonych do tej pory działań. 

„Profile Tikkurila osiągają regularnie od kilku lat najlepsze wskaźniki w rankingach Sotrender pośród marek farb, ale przede wszystkim spodobało nam się innowacyjne, kreatywne oraz uwzględniające aktualne trendy i wyzwania podejście do dalszego budowania wizerunku marki w mediach społecznościowych” – mówi Małgorzata Skąpska, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej i PR Tikkurila Polska.

Za obsługę marki i poszczególnych projektów odpowiada zespół w składzie: Ewa Sętowska –  Senior Account Manager, Agnieszka Radosz – Community Manager, Szymon Ślipko – Strategy Director.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W przetargu brały udział 3 agencje.

SHAKE HANDS to wchodząca w skład grupy Brand Support agencja wyspecjalizowana w realizacji kompleksowych strategii obecności w mediach społecznościowych. Wśród jej Klientów znaleźli się m.in. Grupa FCA (Alfa Romeo, Abarth, Fiat, Jeep), Bakalland, Delecta, Tikkurila, Vetrex, Astor.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się