TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Multikino i Radio ZET promują rodzinne lato w kinie

Multikino i Radio ZET specjalnie na wakacje przygotowały wyjątkową ofertę dla rodzin z dziećmi. Od 28 czerwca do 5 września we wszystkich kinach sieci od poniedziałku do niedzieli rodzice z dziećmi mogą kupować bilety rodzinne i płacić za bilet tyle co dziecko.
O autorze
1 min czytania 2013-07-01

 Dzięki wakacyjnej propozycji Multikina i Radia ZET przez całe wakacje rodzice z pociechami będą mogli uczestniczyć w najważniejszych premierach dla dzieci w bardzo atrakcyjnych cenach. Już w czerwcu na wielkim ekranie pojawiły się: „Thor ratuje przyjaciół” oraz „Tedi i poszukiwacze zaginionego miasta”. Natomiast 5 lipca premierę będzie miał prequel oscarowego hitu wytwórni Disney/Pixar „Potwory i spółka”, czyli „Uniwersytet potworny 3D”. Jest to jedna z najbardziej wyczekiwanych premier tego roku. Tydzień później w kinach pojawi się animowana komedia „Minionki rozrabiają 3D”, a w sierpniu wielkie ekrany zawojują „Smerfy 2 3D” oraz „Samoloty 3D”.

 Ponadto słuchając od poniedziałku do piątku Radia ZET będzie można wygrywać rodzinne bilety do Multikina. Więcej informacji na temat wakacyjnej oferty w Multikinie oraz zasady można znaleźć na stronie www.multikino.pl.

 W ramach promocji wakacyjnej akcji, spółka Multikino S.A. zdecydowała się na ogólnopolską kampanię. Będzie ona obejmowała m.in. reklamę w prasie (Newsweek, Galę, Wprost, Glamour, Maleman, Avanti oraz lokalne dzienniki Polskapresse) i Internecie (Wp.pl, Onet.pl, Stopklatka.pl, Interia.pl, Naszemiasto.pl, Rodzice.pl oraz Nk.pl), a także spoty radiowe (Radio ZET) oraz telewizyjne (MiniMini+, TeleToOn+). Dodatkowo wakacyjna akcja będzie promowana w mediach lokalnych miast, w których są zlokalizowane multipleksy operatora sieci. Ponadto w ramach autopromocji nie zabraknie kampanii on-screen i off-screen w kinach sieci Multikino i Silver Screen. Kampanię zaplanował i zakupił dział marketingu Multikino S.A.

 Patronat medialny nad wakacyjną akcją objęły: kanały telewizyjne MiniMini+ i TeleToOn+ oraz serwis Rodzice.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj