ORŁY HARNASIA – marka Harnaś w nowym spocie TV zagrzewa do kibicowania

Ruszyła emisja nowego spotu telewizyjnego marki Harnaś, w której Harnaś powołuje Reprezentację Najlepszych Kibiców – „Orłów Harnasia”! To część działań marki związanych ze zbliżającymi się sportowymi emocjami.
O autorze
1 min czytania 2018-04-25

Spot „Orły Harnasia” jest częścią nowej kampanii, w której Harnaś powołuje całą Polskę do drużyny kibiców. Wciela się w postać zagrzewającego do kibicowania dyrygenta, a cały stadion skanduje razem z nim „Orły Harnasia! Od Tater, aż do Podlasia!”. Reklama jest od 23 kwietnia emitowana w Internecie oraz w stacjach: TVN, Polsat, TVP1, TVP2 i w kanałach tematycznych.

W ramach kampanii marka podjęła współpracę z Tomaszem Hajto, znanym i lubianym komentatorem sportowym. Duet Harnaś – Hajto, będzie wspierał aktywności w Internecie, m.in. na funpage’u Harnasia na Facebooku (www.facebook.com/Piwo-Harnaś-1613818752005128/). Harnaś będzie miał również swoją sekcję na stronie www.przegladsportowy.pl oraz zakładkę na www.onet.pl.

W punktach sprzedaży w całej Polsce konsumenci w różnych aktywacjach i konkursach organizowanych przez sklepy handlu tradycyjnego i nowoczesnego będą mogli wygrać główny rekwizyt kibiców czyli flagę Orłów Harnasia! W sklepach będą również dedykowane materiały POSM. Wszystkie działania starują przed majówką.

Za kreację spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za produkcję – Propeller Film. Autorem animacji jest studio Deep Blue Production, a planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Initiative Media Warszawa.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj