Leszek Kurnicki (PKN ORLEN): zrozumienie potrzeb i „chemia”

Leszek Kurnicki (PKN ORLEN): zrozumienie potrzeb i „chemia”

Na pytania z cyklu Marketingowa 11 odpowiada Leszek Kurnicki, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej PKN ORLEN. Z firmą związany od 4 lat, z marketingiem właściwie od zawsze.

1.       W marketingu internetowym najważniejsze są…

 możliwości związane z precyzyjnym targetowaniem, pozwalające na bezpośrednie dotarcie do ściśle określonej grupy docelowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 2.       Pierwszy projekt lub kampania, które dodały mojej marce skrzydeł, to...

 z pewnością wprowadzenie brandu Stop Cafe realizowane dla PKN ORLEN. Był to pierwszy projekt definiujący na nowo pojęcie stacji benzynowej, która od tego momentu stała się nie tylko miejscem obsługi samochodów, ale przede wszystkim podróżnych.

 3.       Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z jakim przyszło mi się zmierzyć, to...

 koncept Meeting Point Stop Cafe, czyli stacja paliw jako ekskluzywne miejsce spotkań dopasowane do potrzeb najbardziej wymagających klientów, będący niejako kontynuacją projektu wspomnianego powyżej. Tym razem jednak stopień innowacyjności był zdecydowanie wyższy, a sam Meeting Point wyznaczył absolutnie nowy trend rynkowy.

 4.       Projekt marketingowy, z którego jestem najbardziej dumny, to...

 zdecydowanie Verva RACING TEAM.  Autorski projekt PKN ORLEN, który nie tylko pozwala dotrzeć z doskonale dobranym przekazem do bardzo szerokiego grona odbiorców, ale też daje nadzieję, że polski sport motorowy wypuści w świat nowego Roberta Kubicę.

5.       Kampania, której twórcom szczególnie zazdroszczę, to...

 wprowadzenie na polski rynek marki T-Mobile, ale jedynie ze względu na ten budżet…

 6.       Najbardziej obiecujące nowe trendy w e-marketingu, to...

 reklama i marketing mobilny połączony z geolokalizacją. Różne formy reklamy w naszych smartfonach obejmujące serwisy, wyszukiwarki, aplikacje mobilne, mobile tagging. Rozwiązania te mocno wpisują się w obserwowany ostatnio trend eat, pray, tech, mówiący, że technologia staje się elementem naszego codziennego życia, takim jak jedzenie czy spanie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij