Leszek Kurnicki (PKN ORLEN): zrozumienie potrzeb i „chemia”

Leszek Kurnicki (PKN ORLEN): zrozumienie potrzeb i „chemia”

Na pytania z cyklu Marketingowa 11 odpowiada Leszek Kurnicki, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej PKN ORLEN. Z firmą związany od 4 lat, z marketingiem właściwie od zawsze.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 7.       Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to...

 może „totalnie” to zbyt mocne słowo, ale wciąż mocno niepewny jest los reklamy i marketingu w mediach społecznościowych, a konkretnie przełożenia inwestycji na sprzedaż, a nie tylko poprawę wizerunku. Między innymi, wciąż brakuje dokładnych narzędzi do badania skuteczności tych działań, w efekcie czego pojawiają się trudności z określeniem return on investment.

 8.       We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są...

 zrozumienie potrzeb i „chemia”.

9.       Swoje inspiracje czerpię z...

 dobry marketer jest w pracy zawsze kiedy nie śpi, a inspiracją może być dla niego dosłownie wszystko. Oczywiście bacznie śledzę ruchy konkurencji, głównie tej zagranicznej, ale nie tylko z branży paliwowej. Swoją drogą to bardzo ciekawe jak w kompletnie różnych branżach mogą skutecznie działać podobne koncepcje marketingowe.

 10.   Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to...

 Azja to miejsce gdzie po raz pierwszy spotkano i opisano zjawisko nomophobii, czyli realnego lęku przed byciem bez telefonu. 1 na 4 badanych osób wolałaby się podzielić swoją szczoteczką niż telefonem komórkowym, a więc…. mobile, mobile i jeszcze raz mobile

 11.   Zajmuję się marketingiem, dlatego że...

 jest to wielka pasja i miłość. Do pracy chodzę z przyjemnością.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij