7. Działania, które są totalnie przereklamowane w e-marketingu, to...
może „totalnie” to zbyt mocne słowo, ale wciąż mocno niepewny jest los reklamy i marketingu w mediach społecznościowych, a konkretnie przełożenia inwestycji na sprzedaż, a nie tylko poprawę wizerunku. Między innymi, wciąż brakuje dokładnych narzędzi do badania skuteczności tych działań, w efekcie czego pojawiają się trudności z określeniem return on investment.
8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są...
zrozumienie potrzeb i „chemia”.
9. Swoje inspiracje czerpię z...
dobry marketer jest w pracy zawsze kiedy nie śpi, a inspiracją może być dla niego dosłownie wszystko. Oczywiście bacznie śledzę ruchy konkurencji, głównie tej zagranicznej, ale nie tylko z branży paliwowej. Swoją drogą to bardzo ciekawe jak w kompletnie różnych branżach mogą skutecznie działać podobne koncepcje marketingowe.
10. Gdybym miał sprzedawać polskie koszulki w Chinach, a miałbym nieograniczony budżet na działania e-marketingowe, to...
Azja to miejsce gdzie po raz pierwszy spotkano i opisano zjawisko nomophobii, czyli realnego lęku przed byciem bez telefonu. 1 na 4 badanych osób wolałaby się podzielić swoją szczoteczką niż telefonem komórkowym, a więc…. mobile, mobile i jeszcze raz mobile
11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że...
jest to wielka pasja i miłość. Do pracy chodzę z przyjemnością.