TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PKP Intercity rusza z nową platformą komunikacyjną

PKP Intercity uruchamia nową platformę komunikacji pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania”. Oparta na nowym formacie kreatywnym wizerunkowa kampania reklamowa ruszy 1 maja br.
O autorze
1 min czytania 2018-04-30

Bohaterami kampanii „Tysiące powodów do podróżowania” są 7-letni Filip i jego tata, którzy wspólnie podróżują pociągiem PKP Intercity i miło spędzają czas, korzystając z wielu udogodnień, jakie daje ta forma podróży. W rolę taty wcielił się Michał Czernecki, aktor z znany m.in. z „Wojny polsko-ruskiej”, „Podatku od miłości” czy serialu „Leśniczówka”, Filipa zagrał Franek Kalinowski.

Celem pierwszej odsłony kampanii jest podkreślenie wygody podróżowania najnowszymi pociągami PKP Intercity oraz pokazanie możliwości różnorodnego spędzania czasu w trakcie podróży.

W nowych i zmodernizowanych pojazdach znajduje się wiele udogodnień dla pasażerów – wygodne fotele, gniazdka elektryczne, nowoczesne toalety, indywidualne oświetlenie, przewijaki dla niemowląt, strefa gastronomiczna, strefy ciszy czy stojaki do przewozu rowerów. Pociągi zostały też przystosowane do potrzeb rodzin z dziećmi czy podróżnych z niepełnosprawnościami.

Uważnie obserwujemy trendy społeczne i widzimy, że jako społeczeństwo coraz bardziej cenimy wygodę, a wolny czas chcemy spędzać w ciekawy, jakościowy sposób. Poprzez naszą nową platformę komunikacji chcemy pokazać, że jako PKP Intercity świetnie odpowiadamy na te potrzeby – stale inwestujemy w komfort pasażerów, a podróż pociągiem nie jest jedynie przemieszczaniem się z jednego miasta do drugiego, ale bardzo dobrą okazją do tego, aby odpocząć, nawiązać relację lub miło spędzić czas z bliskimi – mówi Marcin Skłodowski, Dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji PKP Intercity.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PKP Intercity realizuje obecnie największy program inwestycyjny w historii firmy, którego celem jest m.in. zakup i modernizacja taboru oraz dalsza poprawa doświadczeń pasażerów. Na zakup nowych wagonów i lokomotyw oraz modernizację taboru już posiadanego PKP Intercity przeznaczy około 7 mld zł.

Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca maja. W jej ramach przewidziane są dwa spoty telewizyjne, spoty radiowe, OOH, działania digital oraz wykorzystanie nośników własnych PKP Intercity. Działania w ramach platformy „Tysiące powodów do podróżowania” będą kontynuowane jesienią tego roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się