PKP Intercity rusza z nową platformą komunikacyjną

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PKP Intercity rusza z nową platformą komunikacyjną

PKP Intercity uruchamia nową platformę komunikacji pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania”. Oparta na nowym formacie kreatywnym wizerunkowa kampania reklamowa ruszy 1 maja br.

Bohaterami kampanii „Tysiące powodów do podróżowania” są 7-letni Filip i jego tata, którzy wspólnie podróżują pociągiem PKP Intercity i miło spędzają czas, korzystając z wielu udogodnień, jakie daje ta forma podróży. W rolę taty wcielił się Michał Czernecki, aktor z znany m.in. z „Wojny polsko-ruskiej”, „Podatku od miłości” czy serialu „Leśniczówka”, Filipa zagrał Franek Kalinowski.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem pierwszej odsłony kampanii jest podkreślenie wygody podróżowania najnowszymi pociągami PKP Intercity oraz pokazanie możliwości różnorodnego spędzania czasu w trakcie podróży.

W nowych i zmodernizowanych pojazdach znajduje się wiele udogodnień dla pasażerów - wygodne fotele, gniazdka elektryczne, nowoczesne toalety, indywidualne oświetlenie, przewijaki dla niemowląt, strefa gastronomiczna, strefy ciszy czy stojaki do przewozu rowerów. Pociągi zostały też przystosowane do potrzeb rodzin z dziećmi czy podróżnych z niepełnosprawnościami.

Uważnie obserwujemy trendy społeczne i widzimy, że jako społeczeństwo coraz bardziej cenimy wygodę, a wolny czas chcemy spędzać w ciekawy, jakościowy sposób. Poprzez naszą nową platformę komunikacji chcemy pokazać, że jako PKP Intercity świetnie odpowiadamy na te potrzeby – stale inwestujemy w komfort pasażerów, a podróż pociągiem nie jest jedynie przemieszczaniem się z jednego miasta do drugiego, ale bardzo dobrą okazją do tego, aby odpocząć, nawiązać relację lub miło spędzić czas z bliskimi – mówi Marcin Skłodowski, Dyrektor Biura Marketingu i Komunikacji PKP Intercity.

PKP Intercity realizuje obecnie największy program inwestycyjny w historii firmy, którego celem jest m.in. zakup i modernizacja taboru oraz dalsza poprawa doświadczeń pasażerów. Na zakup nowych wagonów i lokomotyw oraz modernizację taboru już posiadanego PKP Intercity przeznaczy około 7 mld zł.

Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca maja. W jej ramach przewidziane są dwa spoty telewizyjne, spoty radiowe, OOH, działania digital oraz wykorzystanie nośników własnych PKP Intercity. Działania w ramach platformy „Tysiące powodów do podróżowania” będą kontynuowane jesienią tego roku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij