Hackathon ryzyka w ING

ING Bank Śląski zaprasza na ogólnopolski konkurs analizy danych. Zadaniem uczestników będzie wykorzystanie danych bankowych i behawioralnych w ocenie ryzyka bankowego. Rejestracja trwa do 13 maja br.
O autorze
1 min czytania 2018-05-07

To pierwszy Hackathon dotyczący ryzyka w ING w Polsce. Zależy nam na poznaniu opinii młodych ludzi na temat zmieniających się zachowań konsumenckich, regulacji prawnych, a także wszechobecnej digitalizacji. Chcemy im także przybliżyć zagadnienia, nad jakimi pracujemy w banku, korzystając z najnowszych technologii i narzędzi oraz zaprosić do współpracy” – powiedział Dominik Ogonowski, Dyrektor Banku odpowiedzialny za ryzyko w ING Banku Śląskim.

Hackathon składa się z dwóch etapów. Podczas pierwszego z nich, zarejestrowani uczestnicy mają za zadanie dokonanie analizy kredytowej na podstawie danych wykorzystywanych w bankowości oraz danych pochodzących z mediów społecznościowych. Osoby lub zespoły, które prześlą odpowiednio dokonaną analizę, zostaną zaproszone do kolejnego etapu Hackathonu, który odbędzie się 16 i 17 maja br. na Google Campus w Warszawie. Podczas tego etapu uczestnicy będą mieli 8 godzin na część analityczną zleconego zadania. Jury wybierze maksymalnie sześć zwycięskich zespołów, które następnie zaprezentują efekty swojej pracy w formie pitch przed ekspertami ING, ekspertami rynkowymi oraz przedstawicielami start-up’ów.

Zwycięska drużyna otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 10 tys. złotych oraz możliwość współpracy z ING Bankiem Śląskim. Drużyna zajmująca drugie miejsce otrzyma 7,5 tyś, zł, trzecie – 5 tyś zł.

W Hackathonie „Lion’s Den – ING Modeling Challenge” mogą wziąć udział wszyscy pasjonaci analizy danych z całej Polski. Do konkursu można zgłaszać się zarówno indywidualnie, jak również w zespołach liczących maksymalnie trzech członków.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rejestracja oraz szczegóły wydarzenia znajdują się na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing