Okocimscy piwowarzy o wrażeniach z European Beer Star w Monachium

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Okocimscy piwowarzy o wrażeniach z European Beer Star w Monachium

30 kwietnia marka piwa Okocim rusza z nowymi spotami w ramach platformy i kampanii „Tu się warzy z zasadami” realizowanej od listopada 2016 roku. W pierwszej kolejności zaplanowane są emisje spotu, nawiązującego do medalowych sukcesów okocimskich piw.

Nowy spot reklamowy opiera się na wspomnieniach okocimskich piwowarów i reportażu zrealizowanym podczas wyjazdu do Monachium na jeden z najważniejszych międzynarodowych konkursów piwnych - European Beer Star we wrześniu 2017 roku. W konkursie piwo Okocim Klasyczna Pszenica zdobyło złoty medal, a Okocim Mistrzowski Porter brązowy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Złoto i tytuł najlepszego piwa pszenicznego w Europie to dla okocimskiej Klasycznej Pszenicy wyróżnienie, tym większe, że przyznane w miejscu, które jest kolebką piwa pszenicznego czyli w Bawarii – podkreśla Paweł Zych, piwowar z Browaru Okocim.

Spot podkreśla, że okocimskie piwa zdobywają nagrody dzięki zasadzie wyznawanej przez założyciela browaru Jana Goetza Okocimskiego i kultywowanej do dziś czyli „Najlepsze z najlepszego”. W nowym spocie wystąpili piwowarzy z browaru Okocim, m.in.: Adam Surmacz i Paweł Zych, którzy wspominają wyjazd do Monachium, gdzie osobiście odebrali nagrody European Beer Star. W spocie nie zabrakło też scen ze wspólnej celebracji zdobytych medali na dziedzińcu browaru, w gronie między innymi przyjaciół, rodziny i współpracowników.

Nowa reklama będzie pokazywana w głównych stacjach TV oraz kanałach tematycznych, a także na platformach VOD i mediach społecznościowych. Za strategię i kreację spotu odpowiada agencja reklamowa Upside, za produkcję dom produkcyjny Highnoon.pl, zaś planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemuy Initiative (należący do IPG Mediabrands).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij