Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Okocimscy piwowarzy o wrażeniach z European Beer Star w Monachium

30 kwietnia marka piwa Okocim rusza z nowymi spotami w ramach platformy i kampanii „Tu się warzy z zasadami” realizowanej od listopada 2016 roku. W pierwszej kolejności zaplanowane są emisje spotu, nawiązującego do medalowych sukcesów okocimskich piw.
O autorze
1 min czytania 2018-05-07

Nowy spot reklamowy opiera się na wspomnieniach okocimskich piwowarów i reportażu zrealizowanym podczas wyjazdu do Monachium na jeden z najważniejszych międzynarodowych konkursów piwnych – European Beer Star we wrześniu 2017 roku. W konkursie piwo Okocim Klasyczna Pszenica zdobyło złoty medal, a Okocim Mistrzowski Porter brązowy.

– Złoto i tytuł najlepszego piwa pszenicznego w Europie to dla okocimskiej Klasycznej Pszenicy wyróżnienie, tym większe, że przyznane w miejscu, które jest kolebką piwa pszenicznego czyli w Bawarii – podkreśla Paweł Zych, piwowar z Browaru Okocim.

Spot podkreśla, że okocimskie piwa zdobywają nagrody dzięki zasadzie wyznawanej przez założyciela browaru Jana Goetza Okocimskiego i kultywowanej do dziś czyli „Najlepsze z najlepszego”. W nowym spocie wystąpili piwowarzy z browaru Okocim, m.in.: Adam Surmacz i Paweł Zych, którzy wspominają wyjazd do Monachium, gdzie osobiście odebrali nagrody European Beer Star. W spocie nie zabrakło też scen ze wspólnej celebracji zdobytych medali na dziedzińcu browaru, w gronie między innymi przyjaciół, rodziny i współpracowników.

Nowa reklama będzie pokazywana w głównych stacjach TV oraz kanałach tematycznych, a także na platformach VOD i mediach społecznościowych. Za strategię i kreację spotu odpowiada agencja reklamowa Upside, za produkcję dom produkcyjny Highnoon.pl, zaś planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemuy Initiative (należący do IPG Mediabrands).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj