Nowy spot reklamowy opiera się na wspomnieniach okocimskich piwowarów i reportażu zrealizowanym podczas wyjazdu do Monachium na jeden z najważniejszych międzynarodowych konkursów piwnych – European Beer Star we wrześniu 2017 roku. W konkursie piwo Okocim Klasyczna Pszenica zdobyło złoty medal, a Okocim Mistrzowski Porter brązowy.
– Złoto i tytuł najlepszego piwa pszenicznego w Europie to dla okocimskiej Klasycznej Pszenicy wyróżnienie, tym większe, że przyznane w miejscu, które jest kolebką piwa pszenicznego czyli w Bawarii – podkreśla Paweł Zych, piwowar z Browaru Okocim.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Spot podkreśla, że okocimskie piwa zdobywają nagrody dzięki zasadzie wyznawanej przez założyciela browaru Jana Goetza Okocimskiego i kultywowanej do dziś czyli „Najlepsze z najlepszego”. W nowym spocie wystąpili piwowarzy z browaru Okocim, m.in.: Adam Surmacz i Paweł Zych, którzy wspominają wyjazd do Monachium, gdzie osobiście odebrali nagrody European Beer Star. W spocie nie zabrakło też scen ze wspólnej celebracji zdobytych medali na dziedzińcu browaru, w gronie między innymi przyjaciół, rodziny i współpracowników.
Nowa reklama będzie pokazywana w głównych stacjach TV oraz kanałach tematycznych, a także na platformach VOD i mediach społecznościowych. Za strategię i kreację spotu odpowiada agencja reklamowa Upside, za produkcję dom produkcyjny Highnoon.pl, zaś planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemuy Initiative (należący do IPG Mediabrands).
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024