W nowej kampanii DayUp Pearls walczy ze słodkimi ściemami

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
W nowej kampanii DayUp Pearls walczy ze słodkimi ściemami

Kto dziś zjadł batonik czekoladowy, a miał trzymać dietę? Kto obiecał sobie w poniedziałek, że żadnych słodyczy do końca życia..., ale nie wytrzymał już we wtorek? Kto je zdrowo, ale ciastku z kremem nie może się oprzeć? I co najważniejsze – kto zawsze ma dobre wytłumaczenie? No właśnie, każdy.

Tylko po co siebie samego oszukiwać. Zamiast słodko ściemniać sięgnij po deser bez wyrzutów sumienia – DayUp Pearls.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 DayUp Pearls to pyszny deser na bazie śmietanki kokosowej, musów owocowych oraz pereł tapioki. Produkt jest dodatku cukru i innych ulepszaczy. Stworzony został w duchu czystej etykiety, bez ściemy. Jest naturalnie bezglutenowy. DayUp Pearls odpowiada na rosnącą potrzebę zdrowego jedzenia, wygody, ale również uwzględnia najnowsze trendy łączenia różnych tekstur ze sobą, dzięki czemu doznania smakowe są znacznie mocniejsze.

Kampania w TV i Internecie wystartowała 7 maja. Za jej przebieg odpowiadają agencja BRASIL oraz dom mediowy Vizeum. 

Marka DayUp Pearls #bezściemy należy do Arteta Sp. z o.o. prężnie rozwijającej się firmy z branży spożywczej.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij