Anna Baschirotto – nowym dyrektorem Global Marketingu i Komunikacji marki Liu Jo

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Anna Baschirotto – nowym dyrektorem Global Marketingu i Komunikacji marki Liu Jo

Wraz z początkiem maja marka – Liu Jo, wprowadza zmiany w swoich strukturach we włoskiej centrali. Na stanowisku dyrektora do spraw Global Marketingu i Komunikacji znalazła się Anna Baschirotto.

Anna Baschirotto to manager z dwudziestoletnim doświadczeniem w branży mody z sektora premium. Jej dotychczasowa ścieżka zawodowa była ściśle związana z Valentino Group, gdzie nieustannie dbała o wizerunek marki, świadomość i reputację wśród klientów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

“Bardzo się cieszę, że mogę dołączyć do zespołu Liu Jo, w tak pełnym wyzwań i dynamicznym momencie dla marek luksusowych. Dołożę wszelkich starań by przyczynić się do rozwoju brandu.” mówi Anna Baschirotto.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij