Anna Baschirotto – nowym dyrektorem Global Marketingu i Komunikacji marki Liu Jo

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Anna Baschirotto – nowym dyrektorem Global Marketingu i Komunikacji marki Liu Jo

Wraz z początkiem maja marka – Liu Jo, wprowadza zmiany w swoich strukturach we włoskiej centrali. Na stanowisku dyrektora do spraw Global Marketingu i Komunikacji znalazła się Anna Baschirotto.

Anna Baschirotto to manager z dwudziestoletnim doświadczeniem w branży mody z sektora premium. Jej dotychczasowa ścieżka zawodowa była ściśle związana z Valentino Group, gdzie nieustannie dbała o wizerunek marki, świadomość i reputację wśród klientów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

“Bardzo się cieszę, że mogę dołączyć do zespołu Liu Jo, w tak pełnym wyzwań i dynamicznym momencie dla marek luksusowych. Dołożę wszelkich starań by przyczynić się do rozwoju brandu.” mówi Anna Baschirotto.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij