MINI tworzy niesamowite billboardy, które jednocześnie powstały, by skracać pieszym drogę do celu

Outdoor

partnerem merytorycznym działu jest Jet Line

MINI tworzy niesamowite billboardy, które jednocześnie powstały, by skracać pieszym drogę do celu

W marketingu lubimy niestandardowe akcje, które w swojej prostocie zwalają z nóg, dlatego trzeba pogratulować marce MINI, która wpadła na doskonałą promocję swojej nowej funkcjonalności RTTI (Real Time Traffic Information).

System RTTI dostępny jest w najnowszych modelach producenta i ma za zadanie nawigować kierowcę najszybszą z możliwych tras, przy jednoczesnym śledzeniu analizy informacji ruchu drogowego w czasie rzeczywistym. Dzięki tej funkcjonalności system reaguje na natężenie ruchu i wybiera alternatywną drogę. Jednak akcja, którą stworzyło MINI odbiega trochę od samego systemu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania “Shortcut Billboards” również ma pomóc wskazać szybszą trasę jednak dotyczy tylko tych, poruszających się pieszo. Marka w ruchliwych miejscach Berlina rozmieściła billboardy, które pełnią rolę niestandardowych dróg na skróty. Zobaczcie!

PS Użyteczna reklama

Czy kiedykolwiek w centrum miasta szukałeś miejsca, by postawić bagaż, schronić się przed nagłą ulewą lub usiąść, aby zawiązać buty? IBM i francuski oddział Ogily & Mather w ramach kampanii “People for smart cities” przygotowali przydatne dla mieszkańców miast reklamy zewnętrzne. Użyteczność to przyszłość branży marketingowej - przykładem może być sklep internetowy Tesco na stacji metra w Korei czy kampania Speaking Exchange.

PS2

Philips przygotował niedawno eksperyment, który zaskoczył gości sławnego Rijksmuseum. Byli oni świadkami usuwania owoców ze znanych holenderskich obrazów. Ich reakcje, niekiedy naprawdę wymowne, zostały sfilmowane na potrzeby kampanii.

PS3

Innym niestandardowym projektem jest „Set in the street”, który powstał dla samorealizacji autora, ale bardzo szybko się rozwinął. Pomysł prowokacyjny i dość ekscentryczny. Po zrealizowanych ujęciach w danej scenerii artysta zostawia instalacje (stworzone ze śmieci znalezionych na ulicach), by przechodnie mogli sobie usiąść, popracować, chłonąć atmosferę i łączyć wyimaginowany świat fantazji z rzeczywistością ruchliwych metropolii.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij