Wspólna platforma komunikacyjna „Weź to na chłodno” będzie wspierać komunikacyjnie ekspertyzę Starbucks w zimnych napojach kawowych, między innymi: macerowanym zimną wodą przez 20 godzin Cold Brew, a także Cold Brew Latte oraz innowacyjnym Cappuccino Freddo z pianą z zimnego mleka.
Platforma „Weź to na chłodno” to zachęta, by się na chwilę zrelaksować, zresetować, ostudzić emocje. Zimny kawowy napój to antidotum na gorączkę życia w mieście. Tego lata wizyta w Starbucks będzie synonimem ochłody, relaksu i pozytywnej energii.
Zobacz również
Agencja tworzy content, który będzie wykorzystywany na 7 rynkach. Autorką zdjęć jest Kasia Będzińska – twórczyni popularnego profilu na Instagramie Minimaliving. Do współpracy zostaną zaproszeni także inni influencerzy, którzy pokażą swoją interpretację głównego hasła kampanii. Kampania wystartowała z początkiem maja i potrwa do końca września na kanałach marki w social mediach (Facebook, Instagram). Rynki, które biorą udział w kampanii to: Polska, Niemcy, Czechy, Rumunia, Węgry, Słowacja i Bułgaria.
VanLeif odpowiada za strategię, kreację i produkcję kontentu.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]