Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Artegence z formatem komunikacji wideo dla Oriflame

Agencja Artegence jest odpowiedzialna za koncept i kreację nowego kanału YouTube: Piękna tak jak chcę.
O autorze
1 min czytania 2018-05-10

To miejsce, w którym pięciu ekspertów Oriflame prezentuje, jak dbać o kobiece piękno – od make-upu, przez stylizację modową, skin czy hair care – aż po odpowiednią dietę. Działania są elementem nowej kampanii marketingowej firmy.

Koncept obejmuje współpracę z pięcioma specjalistami z różnych obszarów sektora beauty: makijażystką – Anią Orłowską, stylistką – Jagodą Gierałtowską, kosmetolożką – Agnieszką Mienik, stylistą fryzur – Tymkiem Piętą czy psychodietetyczką – Elą Lange. Każdy z ekspertów, w swojej – specjalnie zaprojektowanej – przestrzeni udziela praktycznych wskazówek odnośnie dbania o piękno, idące w parze ze zdrowiem. W materiałach występują wyjątkowe bohaterki – kobiety szeroko pojętego sukcesu – wcielając się w różne życiowe role.

W ramach kampanii „Piękna tak jak chcę” postawiliśmy na świeży i innowacyjny format video-tutoriali urodowych, dla których stworzyliśmy dedykowaną przestrzeń na nowym kanałe YouTube. Wierzymy, że oczarujemy konsumentów i konsultantów Oriflame, a tym samym zachęcimy ich do udostępniania dalej porad naszych ekspertów. Agencja Artegence jest dla Oriflame Polska wyjątkowym partnerem w kreowaniu tego nowego wymiaru piękna w świecie online – komentuje Zuzanna Bogusławska, Online & Social Media Manager Oriflame Polska.

Pierwsze materiały są już dostępne na kanale: PieknaTakJakChce

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj