Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Polski oddział Nano Interactive rozwija skrzydła dzięki środkom od angielskiego inwestora

Krzysztof Silarow za sterami polskiego oddziału, wzrost zatrudnienia, zmiana siedziby oraz większe nakłady na rozwój unikatowych produktów i własnej sieci wydawców. Zmiany te możliwe są m.in. dzięki pozyskanej inwestycji w kwocie blisko 17 milionów złotych.
O autorze
2 min czytania 2018-05-11

Pozyskanie 3,5 milionów funtów od londyńskiego funduszu Foresight daje Nano Interactive możliwość realizacji ambitnych planów ekspansji międzynarodowej i przeprowadzenie dalszych inwestycji w sprzedaż, marketing i rozwój produktów. Spółka planuje również inwestycje w polskim oddziale firmy, którym pokieruje Krzysztof Silarow, pełniący dotychczas funkcję dyrektora sprzedaży i rozwoju. Nowy szef od lat związany jest z branżą reklamy internetowej, był m.in. dyrektorem wsparcia sprzedaży na Europę Centralną i Wschodnią w zanox oraz Business Development dyrektorem w Ingenious Technologies.

– Należymy do grona wiodących europejskich dostawców usług targetowania opartego na intencjach zakupowych w czasie rzeczywistym oraz wyszukiwaniu w zakresie search targetingu. Obszary te należą do najszybciej rosnących segmentów rynku reklamy internetowej, a ich łączna wartość tych dwóch rynków szacowana jest aktualnie na ponad pół miliarda dolarów – mówi Krzysztof Silarow kierujący polskim oddziałem Nano Interactive. – Ufam, że także w Polsce w ciągu najbliższych osiemnastu miesięcy staniemy się jego liderem – dodaje Silarow.

Od połowy maja 2018r. zmieni się siedziba polskiego oddziału Nano Interactive w Warszawie, co spowodowane jest m.in. potrzebą zapewnienia odpowiedniej powierzchni biurowej do stworzenia stanowisk pracy dla nowych pracowników. Firma aktualnie poszukuje do polskiego oddziału trzech osób na stanowiska: publisher manager, sales manager i account manager.

Wyjątkowość i unikatowość technologii Nano polega na analizie pozyskiwanych danych search i porównywaniu ich z założeniami i celami kampanii reklamodawców. Reklama jest wyświetlana internaucie wówczas, gdy zostają spełnione założone kryteria. System ten koncentruje się na danych search pozyskiwanych z własnej, rozbudowanej i międzynarodowej sieci wydawców, tj. z wyszukiwarek, porównywarek czy portali tematycznych jako głównym kryterium targetowania. Ma to duży wpływ na zwiększenie skuteczności tej reklamy. Co ważne, raporty umożliwiają mierzenie wielokanałowe w czasie rzeczywistym, na poziomie słów kluczowych. Dzięki temu Nano osiąga optymalizację na dodatkowym poziomie, który dotychczas był dostępny wyłącznie w SEA.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Najlepszy moment na dotarcie do użytkowników z odpowiednią reklamą to ten, kiedy aktywnie poszukują informacji, produktów lub usług – wyjaśnia Krzysztof Silarow z Nano Interactive. – Poprzez analizę szukanych fraz równolegle w wielu mediach internetowych, firma jest w stanie ocenić poziom zainteresowania użytkowników produktem lub usługą w danej chwili. Na podstawie tych danych dokonuje wyboru wysoko targetowanej reklamy. Technologia Nano dostosowuje przekaz reklamowy do intencji użytkownika, co zapewnia maksymalne dopasowanie oraz minimalizuje straty w wydatkach na reklamę – dodaje Silarow.

Search targeting to forma reklamy internetowej, w której odpowiednie reklamy display, mobile i wideo są wyświetlane użytkownikom internetu na podstawie ich historii wyszukiwania. Korzystając z platformy zarządzania danymi – Audience Manager, Nano opracowało sieć obejmującą 500 milionów unikalnych profili i korzysta z wyników ponad pięciu miliardów wyszukiwań miesięcznie. Nano współpracuje z ponad 500 klientami na całym świecie, w tym m.in. Allianz, AmericanAirlines, Lidl, KFC, GSK, LOT, Lufthansa, Marriott, MediaMarkt, Michelin, T-Mobile czy Volkswagen. Posiada biura w Monachium, Hamburgu, Londynie, Paryżu, Belgradzie i Warszawie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się