TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowy miesięcznik na rynku prasowym – Newsweek Learning English, premiera 14 maja!

Newsweek Learning English to pierwszy opiniotwórczy miesięcznik do nauki języka angielskiego, przygotowany w oparciu o oryginalne teksty z amerykańskiej edycji Newsweeka, wraz z dedykowaną nowoczesną metodyką i funkcjonalnymi ćwiczeniami.
O autorze
2 min czytania 2018-05-14

Miesięcznik zadebiutował na rynku w poniedziałek 14 maja, ukazał się w nakładzie 50 tys. egzemplarzy. Wydawcą jest Ringier Axel Springer Polska.

Na miesięcznik opinii Newsweek Learning English składają się wybrane przez polską redakcję najciekawsze artykuły z ostatnich, najbardziej aktualnych wydań amerykańskich. Teksty wzbogacone są ćwiczeniami, nagraniami audio i video, które ułatwiają rozumienie i pozwalają w naturalny sposób doskonalić umiejętności językowe czytelnika

– Newsweek Learning English to unikatowy produkt na polskim rynku prasowym, skierowany przede wszystkich do osób dorosłych chcących w naturalny sposób doskonalić swoje umiejętności językowe, ale także do czytelników tygodnika Newsweek, studentów i nauczycieli. Poruszane na łamach magazynu zagadnienia są na wskroś współczesne, pisane przez dziennikarzy na stałe pracujących w międzynarodowej redakcji gazety. Ich tematyka jest zróżnicowana: od ważkich tematów politycznych, przez palące kwestie społeczne, ekonomiczne i najważniejsze trendy kulturalne – mówi Anna Kaczmarska, dyrektor wydawnicza treści premium Ringier Axel Springer Polska. – Wierzymy, że nasz magazyn będzie zarówno doskonałym narzędziem do nauki języka, jak i interesującą aktualną lekturą prasową – dodaje Kaczmarska.

Magazyn został przygotowany z myślą o osobach chcących rozwijać swój j. angielski na poziomie średnim i zaawansowanym Największym atutem Newsweek Learning English jest nauka na oryginalnych ciekawych tekstach z wydania amerykańskiego oraz dedykowana nowoczesna metodyka. Materiały redakcyjne z „modułową” częścią metodyczną, przygotowane zostały przez zespół metodyków i lektorów specjalizujących się w nauczaniu osób dorosłych, pracujących zawodowo z językiem angielskim. Twórcy magazynu chcą, by czytanie oryginalnych tekstów pozwoliło poznać współczesny język angielski a przy okazji także kulturę krajów anglosaskich. Całość opracowana została według autorskiego podejścia do nauczania języka angielskiego dorosłych Mariusza Gomuły – trenera, założyciela i właściciela firmy szkoleniowej Fountain of Knowledge – Nauka Języków Obcych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Z mojego wieloletniego doświadczenia w pracy z dorosłymi uczniami wynika, że najlepsze rezultaty mają ci, którzy potrafią powiązać naukę języka z własnym życiem i otaczającym światem. Oznacza to: czytanie aktualnej prasy anglojęzycznej, oglądanie ciekawych materiałów wideo i dyskutowanie o zaprezentowanych tematach – komentuje Mariusz Gomuła. – Korzystając z naszego magazynu, studenci poznają żywy, autentyczny, wciąż zmieniający się język angielski, jakim posługują się mieszkańcy krajów anglosaskich, praktyczne słownictwo i niezbędne konstrukcje gramatyczne. Proponujemy funkcjonalne i efektywne podejście w nauce angielskiego, które zapewnia swobodniejsze wypowiadanie się na różne tematy bez zbytecznego skupiania się na formach i konstrukcjach gramatycznych – dodaje Gomuła.

Do każdego artykułu redakcja przygotowała ćwiczenia, które uczą wyrażania własnych opinii, analizy tekstu oraz prezentowania własnego stanowiska. Czytelnik nie musi znać całego zakresu słownictwa zastosowanego w artykułach, by coraz lepiej i płynniej się wypowiadać. Najważniejsze, by dzięki zawartym w piśmie ćwiczeniom nauczył się wykorzystywać oryginalne materiały do realizacji swoich celów językowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wejście miesięcznika na rynek wsparte jest dedykowaną kampanią reklamową w TV, kampanią prasową i online w mediach własnych, promocją w punktach sprzedaży oraz działaniami PR. Pierwszy numer magazynu, w łącznym nakładzie 50 tys. egzemplarzy, dostępny jest zarówno z tygodnikiem Newsweek, jak i samodzielnie. Sprzedaż prowadzona jest w salonach prasowych, kioskach i sieci salonów Empik. Cena regularna wersji samodzielnej wynosi 19,99 zł, z tygodnikiem Newsweek, 22,99 zł. Magazyn liczy 80 stron, format – 210×280.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się