K2 autorem designu aplikacji mobilnej dla Banku Pekao

Agencja K2 w ramach stałej współpracy z Bankiem Pekao przygotowała interfejs aplikacji mobilnej dla systemu płatności PeoPay.
O autorze
1 min czytania 2013-07-03

PeoPay to nowoczesny i wygodny sposób płacenia bez konieczności posiadania gotówki. PeoPay umożliwia: płatności bezgotówkowe w sklepach i punktach usługowych oznaczonych symbolem PeoPay, płatności za zakupy w internecie oraz szybkie przelewy między użytkownikami aplikacji. PeoPay idzie o krok dalej niż inne systemy płatności mobilnych oferując również aplikację mobilną dla sprzedawców. Umożliwia ona przyjmowanie płatności PeoPay za pomocą smartfonów bez konieczności posiadania dodatkowego urządzenia lub terminala.

Aplikacja jest dostępna dla klientów wszystkich banków, nie tylko posiadających konto w Banku Pekao. Jej mocnym wyróżnikiem jest interfejs – przejrzysty i atrakcyjny wizualnie. Ekran główny aplikacji umożliwia szybki wybór najważniejszych funkcji aplikacji (Zapłać, Wyślij pieniądze, Odbierz pieniądze) przy pomocy prostych gestów swipe w wybranym kierunku. Nawet jeśli użytkownik ma aktualnie wolną tylko jedną rękę, może prosto wybierać funkcje jedynie za pomocą kciuka.

We wspólnej pracy z Bankiem nad kluczowymi elementami interfejsu zastosowano metodę szybkiego prototypowania za pomocą Adobe AIR, co pozwoliło na szybką implementację i weryfikację pomysłów na efekty wizualne i mechanikę działania na testowych urządzeniach mobilnych.

Na kanale banku na YouTube: www.youtube.com/user/bankpekao dostępnych jest sześć tutoriali oraz animacja promujące aplikację, przygotowane również przez K2.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpraca pomiędzy K2 i Bankiem Pekao trwa od 2009 roku. K2 jest autorem projektu serwisu transakcyjnego Pekao24 oraz serwisu kart prepaid. Jest również autorem microsite kredytów hipotecznych, materiału reklamowego do Euro2012, animacji do Pekao24 projektu rewitalizacji platformy transakcyjnej bankowości elektronicznej PekaoBIZNES24.

Słuchaj podcastu NowyMarketing