I dobrze, ponieważ o tym jest nowe zarządzenie Napoleona: każdy ma się poczuć jak dziecko w Dzień Dziecka. Nawet Lokaj! Dlatego, z dekretu Napoleona w hiper i supermarketach Carrefour dostępna jest szeroka oferta zabawek – zaczynając od konsoli w super atrakcyjnej cenie po trampolinę z siatką, by zabawa nie miała końca.
Kampania startuje 15 maja 2018.
Zobacz również
Oprócz standardowych działań ATL-owych kampanię wspierają działania w social mediach, katalogi w sklepach Carrefour i materiały POS. Elementem uzupełniającym są również działania kontynuowane na www.biuronapoleona.pl.
Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi IS.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]