Napoleon zarządza – każdy może poczuć się jak dziecko w Dzień Dziecka

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Napoleon zarządza – każdy może poczuć się jak dziecko w Dzień Dziecka

W najnowszej odsłonie kampanii Carrefour Napoleon przyłapuje swojego Lokaja w niecodziennej sytuacji… Lokaj otoczony górą zabawek, z ogromnym zaangażowaniem steruje samochodzikiem na pilota. Nie odrywa się od zabawy, nawet gdy do pokoju wchodzi Napoleon.

I dobrze, ponieważ o tym jest nowe zarządzenie Napoleona: każdy ma się poczuć jak dziecko w Dzień Dziecka. Nawet Lokaj! Dlatego, z dekretu Napoleona w hiper i supermarketach Carrefour dostępna jest szeroka oferta zabawek – zaczynając od konsoli w super atrakcyjnej cenie po trampolinę z siatką, by zabawa nie miała końca.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania startuje 15 maja 2018.

Oprócz standardowych działań ATL-owych kampanię wspierają działania w social mediach, katalogi w sklepach Carrefour i materiały POS. Elementem uzupełniającym są również działania kontynuowane na www.biuronapoleona.pl.

Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi IS.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij