Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

InPost powierza działania digitalowe Codemedia

Dom mediowy Codemedia – po wygranym przeglądzie ofert – zajmie się obsługą kampanii reklamowych dla firmy kurierskiej InPost z zakresu digital. Ruszyły już pierwsze działania, które polegają na promocji usług skierowanych do klienta B2B.
O autorze
0 min czytania 2018-05-15

Paczkomaty InPost to największa na świecie sieć nowoczesnych urządzeń do samodzielnego odbierania i nadawania paczek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W Polsce działa już ok. 3000 Paczkomatów InPostu.

Akcja promocyjna ma za zadanie przede wszystkim zachęcić do skorzystania z naszej oferty oraz zwiększyć ilości partnerów biznesowych. Co więcej, zależy nam również na tym, aby nasi użytkownicy byli informowani o nowopowstających Paczkomatach.  – mówi Rafał Trawicki, Kierownik Marketingu InPost.