Paczkomaty InPost to największa na świecie sieć nowoczesnych urządzeń do samodzielnego odbierania i nadawania paczek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. W Polsce działa już ok. 3000 Paczkomatów InPostu.
Akcja promocyjna ma za zadanie przede wszystkim zachęcić do skorzystania z naszej oferty oraz zwiększyć ilości partnerów biznesowych. Co więcej, zależy nam również na tym, aby nasi użytkownicy byli informowani o nowopowstających Paczkomatach. – mówi Rafał Trawicki, Kierownik Marketingu InPost.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024