Łukasz Głombicki zakłada Whisky Media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Łukasz Głombicki zakłada Whisky Media

Łukasz Głombicki - do niedawna szef komunikacji w LifeTube - zakłada własną agencję.

Będziemy tworzyć treści, historie i kampanie, dzięki którym nasi klienci będą budowali prawdziwą więź ze swoimi odbiorcami i jeszcze skuteczniej realizowali swoje cele — mówi Łukasz Głombicki, prezes zarządu Whisky Media.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Whisky Media od początku ma silne wsparcie kreatywne – ze spółką stale współpracuje duet Patryk Bryliński i Maciej Kaczyński – twórcy kultowego fanpage’a Facecje i autorzy książki „Facecje. Historia coachem życia“. W zespole w ciągu kilku miesięcy pojawi się około 15 osób, spółka zamierza również współpracować z agencjami i podmiotami partnerskimi. 

Whisky Media będzie działać w 3 głównych obszarach – digital, content i wideo. Dział digital zajmował się będzie tworzeniem i optymalizacją stron internetowych, social mediami i komunikacją. Redakcja zajmie się content marketingiem, a za kompleksową produkcję materiałów wideo odpowiadał będzie zespół domu produkcyjnego. Agencja zamierza także inwestować w produkcję własnych treści wideo, serwisów internetowych i przestrzeni w internecie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij