Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Adwertajzing dla Ministerstwa Środowiska

W odpowiedzi na niezwykle intensywny szum medialny towarzyszący wdrażaniu nowej ustawy o wywozie śmieci Adwertajzing przygotował dla Ministerstwa Środowiska film "Dlaczego zmieniliśmy system gospodarki odpadami?".
O autorze
1 min czytania 2013-07-03

Celem Ministerstwa Środowiska, było zwrócenie uwagi na istotę tego zagadnienia: znalezienie sposobu na nieuczciwych Polaków, którzy nigdy nie płacą za wywóz śmieci i wyrzucają je „gdzie popadnie”.

Film umieszczony został na fan page’u oraz kanale YouTube Ministerstwa Środowiska, jak również blogach i internetowych serwisach rządowych – w tym na stronie premiera oraz na jego blogu. Spora jego część doczekała się również emisji w TVP w programie „Panorama”.

Upublicznienie spotu zbiegło się terminem z wejścia nowelizacji ustawy o śmieciach – 1 lipca 2013. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Film wykonany zostały w całości przez Adwertajzing, zarówno w zakresie projektowania graficznego jak i animacji. Filmy tego typu realizowane były wcześniej przez Adwertajzing jako materiały korporacyjne oraz wspierające sprzedaż, między innymi dla takich korporacji jak Henkel, Lotos oraz Procter & Gamble. Spot udźwiękowiono w studio Soundflower.

Niniejszy projekt nie był pierwszym w historii współpracy Adwertajzing i Ministerstwa Środowiska. Już w 2010 roku Adwertajzing zrealizowało dla tego ministerstwa telewizyjną kampanię reklamową „Nie zaśmiecaj swojego sumienia” w ramach której powstały trzy filmy reklamowe. Kampania ta uznana została na spotkaniu „Europejskiej Sieci ds. komunikacji w ochronie środowiska” w Brukseli za jedną z najlepszych kampanii społecznych zrealizowanych w Unii Europejskiej w 2010 roku. Kolejnym projektem na rzecz Ministerstwa Środowiska – realizowanym pod koniec 2011 roku przez Generalną Dyrekcję Ochrony Środowiska – była multimedialna kampania „Poczuj to”. Celem projektu była popularyzacja programu „Natura 2000”. Ambasadorem kampanii została Kasia Nosowska. W ramach kampanii Adwertajzing zrealizowało między innymi kilka spotów oraz niezwykle malowniczy i „przyrodniczy” teledysk „O lesie”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z mniejszych projektów we współpracy z Ministerstwem Środowiska, Adwertajzing zrealizowało dwukrotnie kampanię „Europejskiego tygodnia zrównoważonego transportu”.