Adwertajzing dla Ministerstwa Środowiska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Adwertajzing dla Ministerstwa Środowiska

W odpowiedzi na niezwykle intensywny szum medialny towarzyszący wdrażaniu nowej ustawy o wywozie śmieci Adwertajzing przygotował dla Ministerstwa Środowiska film "Dlaczego zmieniliśmy system gospodarki odpadami?".

Celem Ministerstwa Środowiska, było zwrócenie uwagi na istotę tego zagadnienia: znalezienie sposobu na nieuczciwych Polaków, którzy nigdy nie płacą za wywóz śmieci i wyrzucają je "gdzie popadnie".

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Film umieszczony został na fan page'u oraz kanale YouTube Ministerstwa Środowiska, jak również blogach i internetowych serwisach rządowych - w tym na stronie premiera oraz na jego blogu. Spora jego część doczekała się również emisji w TVP w programie "Panorama".

Upublicznienie spotu zbiegło się terminem z wejścia nowelizacji ustawy o śmieciach - 1 lipca 2013. 

Film wykonany zostały w całości przez Adwertajzing, zarówno w zakresie projektowania graficznego jak i animacji. Filmy tego typu realizowane były wcześniej przez Adwertajzing jako materiały korporacyjne oraz wspierające sprzedaż, między innymi dla takich korporacji jak Henkel, Lotos oraz Procter & Gamble. Spot udźwiękowiono w studio Soundflower.

Niniejszy projekt nie był pierwszym w historii współpracy Adwertajzing i Ministerstwa Środowiska. Już w 2010 roku Adwertajzing zrealizowało dla tego ministerstwa telewizyjną kampanię reklamową "Nie zaśmiecaj swojego sumienia" w ramach której powstały trzy filmy reklamowe. Kampania ta uznana została na spotkaniu "Europejskiej Sieci ds. komunikacji w ochronie środowiska" w Brukseli za jedną z najlepszych kampanii społecznych zrealizowanych w Unii Europejskiej w 2010 roku. Kolejnym projektem na rzecz Ministerstwa Środowiska - realizowanym pod koniec 2011 roku przez Generalną Dyrekcję Ochrony Środowiska - była multimedialna kampania "Poczuj to". Celem projektu była popularyzacja programu "Natura 2000". Ambasadorem kampanii została Kasia Nosowska. W ramach kampanii Adwertajzing zrealizowało między innymi kilka spotów oraz niezwykle malowniczy i "przyrodniczy" teledysk "O lesie".

Z mniejszych projektów we współpracy z Ministerstwem Środowiska, Adwertajzing zrealizowało dwukrotnie kampanię "Europejskiego tygodnia zrównoważonego transportu".

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij