Powstała nowa agencja public relations —TOUCH.PR

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Powstała nowa agencja public relations —TOUCH.PR

Na rynku pojawiła się nowa agencja public relations – TOUCH.PR świadcząca usługi z zakresu komunikacji marketingowej. Założycielką jest Sandra Kaczmarek, związana z branżą PR od ponad dziesięciu lat, wcześniej związana z Hill+Knowlton Strategies.

Agencja TOUCH.PR wyróżnić chce się przede wszystkim świeżym spojrzeniem na budowanie wizerunku marki oraz kompleksowością oferty, która obejmuje nie tylko media relacje i prowadzenie komunikacji wewnętrznej, ale i tworzenie oraz dystrybuowanie wartościowego dla marki contentu, obsługę mediów społecznościowych, produkcję artystyczną, influencer i video marketing, a także wsparcie w sytuacjach kryzysowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„W planowanych działaniach zawsze szukamy touchpoints, czyli miejsc styku brandu z konsumentem. Taka jest właśnie nasza filozofia” – podkreśla Sandra Kaczmarek, założycielka agencji TOUCH.PR. „Jako TOUCH.PR budujemy brandy i komunikujemy zawsze z myślą o biznesie klienta. Dopasowujemy projekty i działania do otoczenia biznesowego, konkurencji i znajdujemy najciekawsze wyróżniki, aby z sukcesem stworzyć kreatywne strategie działań nastawione na konkretne cele biznesowe” – dodaje Kaczmarek.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij