Stała współpraca The Digitals z Unilever Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Stała współpraca The Digitals z Unilever Polska

Agencja The Digitals została wybrana przez Unilever do stałej współpracy marketingowej. Dla agencji oznacza to udział we wszystkich przetargach, które są organizowane na obsługę marek należących do tej firmy.

 The Digitals na stałe współpracuje z Unilever Polska od 2011 roku i obsługuje markę Knorr Nudle. Realizuje dla niej działania marketingowe w  Internecie oraz Social Media. Do zadań agencji należy m.in. obsługa serwisu www.knorrnudle.pl, prowadzenie profilu marki na portalu Facebook, realizacja kampanii internetowych, produkcja gier internetowych, materiałów POS, jak również realizacja i prowadzenie akcji Knorr Nudle z partnerami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na początku lipca agencja The Digitals zrealizowała specjalną aplikację konkursową „Wypłyń z Nudlami na Karaiby” z grą w podwodnego węża, która dostępna jest na Facebooku. Aplikacja daje szansę na zdobycie podwodnych gadżetów i nagrody głównej – wyjazdu na Karaiby. Konkurs jest dostępny na fan page’u Knorr Nudle.

Agencja odpowiedzialna jest również za przeprowadzenie działań promocyjnych w Internecie, które mają na celu wsparcie nowej promocji konsumenckiej.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij