„Najlepsze przychodzi z czasem” – nowa kampania ketchupu Heinz

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Najlepsze przychodzi z czasem” – nowa kampania ketchupu Heinz

Wystartowała kampania ketchupu Heinz. Działania na polskim rynku przygotowała agencja LiquidThread.

Ciągły pośpiech i brak czasu sprawiają, że czasem zapominamy, że na to co najlepsze warto poczekać. „Najlepsze przychodzi z czasem” – pod tym hasłem marka promuje swój legendarny produkt – ketchup Heinz, który przez swoją gęstość wolno wypływa z butelki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania prowadzona jest od maja. Działaniami w social mediach (na Facebooku i Instagramie) zajmuje się agencja contentowo-digitalowa LiquidThread, która wygrała przetarg na obsługę Heinz w tym zakresie.

Jednocześnie trwa kampania rich mediowa oraz video w serwisach VOD i na YouTube.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij