TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Douglas z nową strategią marketingową i wizerunkową

W ramach nowej globalnej strategii #FORWARDBEAUTY Douglas Polska wprowadza nową kampanię wizerunkową, której celem jest wzmocnienie wizerunku współczesnych kobiet oraz podkreślenie inspirującego charakteru marki.
O autorze
1 min czytania 2018-05-22

Kluczową rolę w nowej kampanii wizerunkowej Douglas odgrywają niezwykłe czarno-białe zdjęcia Petera Lindbergha, ikony światowej fotografii mody. Bohaterami sesji są międzynarodowe gwiazdy modelingu – Amber Valetta, Cara Delevingne, Lineisy Montero, Alexa Chung, Caro Daur i Jon Kortajarena.

„Współczesne piękno to indywidualność, autentyczność i pewność siebie. Dlatego kobiety w Douglas czują się sobą, czują się piękne i szczęśliwe. Te wszystkie aspekty podkreślmy w naszej nowej kampanii marketingowej” – mówi Agnieszka Radawiec, Marketing Director Douglas Polska.

W ramach kampanii w 6 największych miastach w Polsce pojawiły się wielkoformatowe nośniki outdoorowe, o łącznej powierzchni reklamowej aż 3,5 ha! Oprócz tego kampania rusza w radiu, na największych portalach kobiecych i social mediach, a także w prasie kobiecej, magazynach lifestyle i people (Vouge, Twój Styl, Pani, Glamour, Elle, Viva, Gala).

Nad nową światową strategią komunikacji oraz kampanią marki pracował Jung von Matt/NEXT ALSTER oraz agencja Select World. W Polsce za adaptację kampanii odpowiada Group One (Value Media i Gong).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj