Douglas z nową strategią marketingową i wizerunkową

W ramach nowej globalnej strategii #FORWARDBEAUTY Douglas Polska wprowadza nową kampanię wizerunkową, której celem jest wzmocnienie wizerunku współczesnych kobiet oraz podkreślenie inspirującego charakteru marki.
O autorze
1 min czytania 2018-05-22

Kluczową rolę w nowej kampanii wizerunkowej Douglas odgrywają niezwykłe czarno-białe zdjęcia Petera Lindbergha, ikony światowej fotografii mody. Bohaterami sesji są międzynarodowe gwiazdy modelingu – Amber Valetta, Cara Delevingne, Lineisy Montero, Alexa Chung, Caro Daur i Jon Kortajarena.

„Współczesne piękno to indywidualność, autentyczność i pewność siebie. Dlatego kobiety w Douglas czują się sobą, czują się piękne i szczęśliwe. Te wszystkie aspekty podkreślmy w naszej nowej kampanii marketingowej” – mówi Agnieszka Radawiec, Marketing Director Douglas Polska.

W ramach kampanii w 6 największych miastach w Polsce pojawiły się wielkoformatowe nośniki outdoorowe, o łącznej powierzchni reklamowej aż 3,5 ha! Oprócz tego kampania rusza w radiu, na największych portalach kobiecych i social mediach, a także w prasie kobiecej, magazynach lifestyle i people (Vouge, Twój Styl, Pani, Glamour, Elle, Viva, Gala).

Nad nową światową strategią komunikacji oraz kampanią marki pracował Jung von Matt/NEXT ALSTER oraz agencja Select World. W Polsce za adaptację kampanii odpowiada Group One (Value Media i Gong).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj